powiklania pogrypowe ?

1. Data: 2000-03-24 22:49:52

Temat: powiklania pogrypowe ?
Od: "mario" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najdrozsi !
przytrafila mi sie niesamowita historiA !
przez cala noc wbrew mojej woli drzaly mi miesnie lewej nogi - tak jak
czasem np.drzy powieka( co jest ponoc oznaka zakumulowanych nerwow). rano
moja noga jest taka, jakby jej nie bylo - nie czuje jej , moja lewa stopa
jest nieczula na np. uklucie i jest wyraznie slabsza od prawej - wrecz mozna
powiedziec, ze jest bezwladna, mam problem z wlozeniem jej do buta. po paru
godzinach czuje juz z tylu na dlugosci calej nogi bol - to chyba nerw
kulszowy ? czy ta dolegliwosc moze pochodzic od przeziebienia ? problem
ciagnie sie juz dlugo . czy mam isc z tym na akupunkture ? a moze do
neurologa ? co to wlasciwie jest i dlaczego tylko lewa noga ? poradzcie cos
! Mariusz

2. Data: 2000-03-27 12:06:06

Temat: Odp: powiklania pogrypowe ?
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> przez cala noc wbrew mojej woli drzaly mi miesnie lewej nogi - tak jak
> czasem np.drzy powieka( co jest ponoc oznaka zakumulowanych nerwow).
[...]

Co to znaczy "zakumulowanych nerwów" ?
Możesz coś więcej o tym napisać.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA
ciąża a praca przy komputerze
Re: migrena szukam specjalisty-neurologa
Tarczyca