pozbyć się pająków

21. Data: 2003-05-27 12:32:30

Temat: Re: pozbyć się pająków
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:bavkvo$hqp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Janusz ty tak na poważnie piszesz. Skąd te ptaszniki miałeś ?

Janusz poważnie pisze tylko o winoroślach:-)))))

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2003-05-27 12:35:43

Temat: Odp: pozbyć się pająków
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bavlqs$hav$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
>

> Janusz poważnie pisze tylko o winoroślach:-)))))

Mam nadzieję, bo się dziwnie poczułam :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

23. Data: 2003-05-27 12:48:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bavikr$7og$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Przepadam za grillowanymi. Jerzy zresztą też.

Hejka. A czy dieta pająkowa przeciwdziała kurczeniu? ;-) Wołasz kurcze,
kurcze, kurcze i dostajesz ptasznika z grilla. :-)
Pozdrawiam chłodnikowo Ja...cki

24. Data: 2003-05-27 13:04:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bavlqs$hav$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Janusz poważnie pisze tylko o winoroślach:-)))))

:-))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

25. Data: 2003-05-27 13:08:25

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bavms8$kgt$...@a...news.tpi.pl...

> Hejka. A czy dieta pająkowa przeciwdziała kurczeniu? ;-) Wołasz
kurcze,
> kurcze, kurcze i dostajesz ptasznika z grilla. :-)

I o take właśnie się rozchodzi. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

26. Data: 2003-05-28 08:01:55

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak wyperswadować mężowi żeby nie zakładał hodowli ptasznika?!?!?!?!?!
Pozdrawiam
Rene

27. Data: 2003-05-28 10:22:59

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> wrote in message
> a jak wyperswadować mężowi żeby nie zakładał hodowli ptasznika?!?!?!?!?!
> Pozdrawiam
> Rene

Jak by ci tu, hmm... Może powiedz mu, żeby uważał na swojego ptasznika, bo
jak się wkurzysz, to... Nie, nie, lepiej sama coś wymyśl, w końcu jesteś
kobietą ;))))
T.

Juka
jak wykanczacie brzeg oczka ?