pregnantki - zdjecia

11. Data: 2003-03-18 19:30:27

Temat: Odp: pregnantki - zdjecia
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik soni <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> jak zwał tak zwał
> nie jestem ksenofobem

ja też nie :)

> a nazwa mi sie podoba

a mi nie :( to już bardziej "bieriemienne" mi się podoba. Albo "enceintes"
;) A dlaczego zrezygnowałaś z nazwania strony po fińsku? Jestem pewna, że w
tym języku nazwa kobiet przy nadziei jest dużo piękniejsza, niż po polsku -
z definicji.

boniedydy

12. Data: 2003-03-18 22:01:53

Temat: Re: pregnantki - zdjecia
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> brzuchatki
> brzuszynki
> ciążatki, ciążynki (ale polskie litery, wiem)
> turlatki
> brzuchenki
> brzuszetki
>
> Margola

Głosuję za brzuchatkami - ciepłe, wdzięczne i urocze ;-)
O.

13. Data: 2003-03-18 22:49:45

Temat: Re: Odp: pregnantki - zdjecia
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soni" <a...@T...waw.pl> napisał w wiadomości

> skoro tyle tu tworczych osob to mam dla was zadanie-
> wymyslenie nazwy dla drugiej serii zdjec, na ktorej beda mamy z
> niemowlaczkami
> skoro nie motherki to jak?

O Chryste, Ty na powaznie z tymi motherkami? przy tym te pogardzane mamuski
w ogole wygladaja swietnie. Coz to za wytwor???? ja nie chcialabym zeby moje
fotki znalazly sie pod takim tytulem.

A jest jedno, najprostsze, niewyszukane slowo: mamusie. Po prostu. Mamusia -
to najukochansza mama. Mamusia - to slowo pachnace domem, dziecinstwem,
pogoda. Mamusia. Tak i jeszcze raz tak.

a udziwniajac: maminki, matulki, mateczki, matuchny i inne takie.

Margola Zwolenniczka Prostoty

14. Data: 2003-03-19 07:41:44

Od: soni <a...@T...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Mar 2003 23:49:45 +0100, margola & zielarz wyklepau(a) na
swej klawiaturze, na temat "Re: Odp: pregnantki - zdjecia",
nastepujace znaczki:

> [...]
>pogoda. Mamusia. Tak i jeszcze raz tak.
>
>a udziwniajac: maminki, matulki, mateczki, matuchny i inne takie.

czy na powaznie? nie, zupelnie nie - motherki byly tylko po to, zeby
wywolac fale prostestow i pobudzic fantazje ;-)

czekam na dlasze pomysly :-)
soni

>Margola Zwolenniczka Prostoty

Niebezpieczne hobby męża - jak mam pokonać strach?
Musze sie pochwalic:)!!!
PŁYTKI CD ZA GROSZE!!!
ślub u Franciszkanów
Re: powiedzcie dlaczego?? :-(