primary attachment aversion

1. Data: 2000-03-04 15:10:27

Temat: primary attachment aversion
Od: "Andrzej Wojtaś" <a...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.

Jestem tłumaczem. Czy ktoś znający się na rzeczy mógłby mnie oświecić, jak
prawidłowo przełożyć na język polski przytoczony w temacie termin angielski?

Przepraszam wszystkich, którzy uznają mój post za off-topic.

Pozdr.
A.Wojtaś

1. Data: 2000-03-04 17:09:30

Temat: Odp: primary attachment aversion
Od: "Hanz" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

podświadoma awersja do osoby bliskiej ;-))

1. Data: 2000-03-09 09:53:17

Temat: Re: primary attachment aversion
Od: "Ewa Krasnodębska" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

pierwotna (w sensie poczatkow faza rozwoju dziecka) awersja do przywiazania
(tworzenia wiezow uczuciowych)

Ewa Krasnodebska
e...@h...com
Andrzej Wojta? wrote in message <89r8ul$5j4$1@h1.uw.edu.pl>...
>Dzień dobry.
>
>Jestem tłumaczem. Czy ktoœ znajšcy się na rzeczy mógłby mnie oœwiecić, jak
>prawidłowo przełożyć na język polski przytoczony w temacie termin
angielski?

>Przepraszam wszystkich, którzy uznajš mój post za off-topic.
>
>Pozdr.
>A.Wojtaœ

zależność pomiędzy aktywnym korzystaniem z internetu a giętkością czytania
SZukam
osoba, ktora dobrze znales wydaje Ci sie calkiem obca...
Uświadamianie sobie różnych rzeczy
Do Kawula, Jul, Machalas'a