problem z przetłuszczaniem

1. Data: 2000-07-17 05:57:11

Temat: problem z przetłuszczaniem
Od: Colnet <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy zasadnie tu piszę zamiast iść po prostu do lekarza , ale
napomknšlem kiklu z nich ze mam problem z przetłuszcaniem się twarzy
( raczej całejgłowy) i pleców i w mniejszym stopniu całego ciała .
Dla mnie to nie tylko problem tłuszczu ale i serca , nie powinienem
mieć problemów z tłuszczem,ze względu na choresterol .
Byłem u gastrologa który na mojš uwagę że coś bulgocze mi w jelitach
zalecił mi nie jeść tłuszczu razem z mięsem ( odstęp 4-5 godzin),
po paru miesišcach zaliczyłem szpital bo wykryto mały kamyczek w nerce,
zapisano jakiś ziołowy lek żeby wypłukać kamień , po licznych
badaniach nie stwierdzono wrzodów ,nowotwora , itp .Bulgotanie w
jelitach przypisano nerwowości życia , co chyba jest w dużej mierze
trafne.Przetłuszcanie się ,teraz się jeszcze powiększyło .
Proszę o kilka słów pomocy na priv'a.

2. Data: 2000-07-17 16:59:23

Temat: Odp: problem z przetłuszczaniem
Od: "profesor doktor Wiktor Wektor" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To co napisales to faktycznie stan zwiazany ze stresowym trybem zycia.
A na to najlepszym lekarstwem bylby wysilek fizyczny np. dluga wycieczka
rowerowa lub lazenie po gorach tak aby organizm sie mocno spocil.
U mnie przetluszczanie sie znika na dluzszy czas.

--
#UIN 82131884

Mercilonu
Mercilonu