problem ze zrogowaciałą skórą na łokciach

1. Data: 2003-02-13 21:01:49

Temat: problem ze zrogowaciałą skórą na łokciach
Od: "Ewa" <e...@x...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od jakiś 2 tygodni na łokciach pojawiły mi się zrogowacenia (średnica ok 4
cm). Od kilku dni zaczęły dokuczać mi bardziej, czuje się jakbym miał w tym
miejscu ranki. Po przemyciu spirytusem całość zaczerwieniła się i okropnie
szczypała. Generalnie borykam się z tym problemem od lat, tzn. skóra na
łokciach przestaje być gładka, jest szorstka w dotyku, gruba i wygląda jakby
się łuszczyła. Wszystko wraca do normy po jakimś czasie (ok 2 może 3
tygodnie), by ponownie pojawić sie po paru miesiącach. Jednak tak silnego
nawrotu tego zrogowacenia nie miałałem od paru dobrych lat. Pamiętam z
młodości (co nie oznacza że jestem stary), że jak byłem u dermatologa to
pomogła mi przepisana przez niego maść (na parę lat). Nie wiecie może czym
mam smarować łokcie żeby pozbyć się problemu ?

Robert (24 lata)

2. Data: 2003-02-13 21:59:40

Temat: Re: problem ze zrogowaciałą skórą na łokciach
Od: "Warda" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cytryna, mój drogi. przekroić na pół i połówkami nacierać łokcie. możesz też
zakupić sobie jakiś peeling gruboziarnisty. ale spirytus nic nie da... tylko
podrażni...

3. Data: 2003-02-13 22:04:12

Temat: Odp: problem ze zrogowaciałą skórą na łokciach
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@x...poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2h146$1g12$...@f...acn.pl...
Nie wiecie może czym
> mam smarować łokcie żeby pozbyć się problemu ?
>
> Robert (24 lata)

lekarka mi powiedziala ze u mnie to moze luszczyca moze byc... brrrrrrrr
i przepisala jakas masc ale kazala kupic hasceral i smarowac tak jak
balsamem, czyli sie nie rozstawac z nia...
moze ktos cos poradzi...
kuzynce na luszczyce pomogl stary poczvciwy aloes i miod
wszystko inne nie zdawalo egzaminu
ale to byla ostra luszczyca

Kaska

4. Data: 2003-02-14 06:42:53

Od: "MarcoP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> balsamem, czyli sie nie rozstawac z nia...
> moze ktos cos poradzi...
> kuzynce na luszczyce pomogl stary poczvciwy aloes i miod

ona to jadła czy przykładała do miejsc złuszczonych?

pzdr MarcoP

5. Data: 2003-02-14 09:43:50

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MarcoP <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2i3ac$na8>
> ona to jadła czy przykładała do miejsc złuszczonych?
>
> pzdr MarcoP

przykladala aloes, znaczy smarowala a w miodzie sie kapala

6. Data: 2003-02-14 10:46:12

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> balsamem, czyli sie nie rozstawac z nia...
> moze ktos cos poradzi...
> kuzynce na luszczyce pomogl stary poczvciwy aloes i miod

Witam!
Mam podobny problem, dermatalog po obejrzeniu moich łokci a także kolan, na
których nie ma problemów skórnych zdiagnozował "nadmierne zrogowacenie". Z
powodzeniem stosuję maść Xerial 10 dostępną w aptece. Jedyny problem
występuje, gdy odstawiam tę maść, złuszczenia na łokciach się zaostrzają.

7. Data: 2003-02-14 12:38:25

Od: "Beata" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

potwierdzam najlepszy jest tu aloes a w tym przypadku galaretka aloesowa
firmy Forever lub balsam aloesowy takze tej firmy, wypróbowane na moim
własnym dziecku dolegliwosci przeszły i nie nawracają.
Pozdrawiam
Beata
a...@p...onet.pl

8. Data: 2003-02-14 15:17:26

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie to kupic??? gdzie szukac???
kaska

Użytkownik Beata <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2inoh$65r$...@n...lublin.pl...

9. Data: 2003-02-14 18:31:53

Od: "Ewa" <e...@x...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

bardzo Wam dziekuje w imieniu Roberta
Ewa

psycholog
Nagły atak nadciśnienia lekarze bez szans
Niskie cisnienie krwi
migdalki - usuwac czy zostawic?
lzawieni