profil informatyczno-językowy

1. Data: 2002-09-25 22:00:18

Temat: profil informatyczno-językowy
Od: "Marta" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym roku kończe gimnazjum. Chciałabym się wybrać do ogólniaka o profilu
inforamatyczno - językowym. Gdzie się znajduje taka szkoła? Może ktoś mógłby
mi coś o niej napisać (jakie języki obowiązują, czym można się zająć po
takiej szkole lub po ukończeniu szkoły wyższej na tym kierunku), a może
lepiej wybrać się do zwykłego ogólniaka lub o profilu ogólnym? Nie mam
zielonego pojęcia jakie wogóle są profile i co robić po jej skończeniu (np.
profil humanistyczny, itp.). Które ze szkół są bardziej wymagające i
wszystko inne ważne. Prosze o ułatwienie!

2. Data: 2002-09-28 06:15:07

Temat: Odp: profil informatyczno-językowy
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym roku kończe gimnazjum. Chciałabym się wybrać do ogólniaka o
profilu
> inforamatyczno - językowym. Gdzie się znajduje taka szkoła? Może
ktoś mógłby

XIV LO we Wrocławiu - 2. na ogólnopolskiej liście rankingowej.
Profil matematyczno-fizyczny z rozszerzonym programem jęz.
angielskiego i informatyki. 6 godz. języka angielskiego (podział na
poziomy zaawansowania - grupu interklasowe), 2 godz. niemieckiego.

pozdr

cherokee
germanistka XIV LO im. Polonii Belgijskiej we Wrocławiu

3. Data: 2002-09-28 19:14:00

Od: "Marta" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A znasz może jakieś jeszcze ? najlepiej w woj. lubuskim lub wielkopolskim. A
może jakąś strone o szkołach? Plis plis plis

4. Data: 2002-09-29 10:10:20

Temat: Re: profil informatyczno-językowy
Od: Sławomir Żaboklicki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> A znasz może jakieś jeszcze ? najlepiej w woj. lubuskim lub
wielkopolskim. A
> może jakąś strone o szkołach? Plis plis plis

Nie rozumiem tego plis ;)
W porzadnym profilu informatyczno-językowym zakłada się minimalną
znajomość języków obcych.
A na poważnie. Przeglądarka Google zwróciła mi z 6 pozycji na haslo
"profil informatyczno-językowy". Może jedna z nich jest warta
polecenia.
Dlaczego tak jest? Bo takie połączenie jest robione trochę pod
publiczkę.
Nie zdziwił by mnie profil informatyczno-baletowy. Miałby on trochę
więcej sensu (jak skręcę nogę, to zostanie mi informatyka).

Jeśli interesujesz się informatyką i językami obcymi, to najlepszym
rozwiązaniem jest dobre liceum z dobrą informatyką i dobrą matematyką
oraz dobre, wieczorowe kursy języków obcych.
Pozdrawiam
SZ

5. Data: 2002-09-29 11:30:29

Od: "Marta" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Żaboklicki <z...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:an6jih$4ep$...@n...onet.pl...

> [...]
> Pozdrawiam
> SZ
> A mnie by zdziwił. A poza tym w Polsce istnieje coś takiego jak profil
informat.-językowy . Po drugie wogóle nie interesuje mnie matematyka mimo
że to troche się wiąze ze sobą. Dlaczego to co napisałeś maiałobybyć
najlepszym rozwiązaniem??
a tego "plis" nie chce mi się komentować

6. Data: 2002-09-29 17:54:09

Od: Sławomir Żaboklicki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że to troche się wiąze ze sobą. Dlaczego to co napisałeś maiałobybyć
> najlepszym rozwiązaniem??
> a tego "plis" nie chce mi się komentować

Na iles tam szkol w Polsce tylko 6 na swoich stronach oglasza,
ze taki profil prowadzi. To o czyms swiadczy.
Część informatyczna profilu to algorytmizacja i bazy danych.
A to się niestety wiąże z matematyką.
Latwiej bedzie znalezc szkole z dobra informatyka i dobre kursy
niz dwa w jednym. Jak widzisz mi sie chce komentowac.
Pozdrawiam
SZ

7. Data: 2002-10-18 11:43:41

Od: "Renata Balicka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

matematyczno- informatyczny
humanistyczny
biologiczno -chemiczny
językowy

plan rozwoju zawodowego na nauczyciela dyplomowanego ...
Sprzedam podreczniki historia LICEUM
Certyfikaty j. angielski
egzamin na mianowanego
Szkoła Języków Wschodnioeuropejskich we Wrocławiu