program START dla gabinetów lekarskich

1. Data: 2001-06-07 17:28:09

Temat: program START dla gabinetów lekarskich
Od: "Skwaru" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was wie coś na temat tego programu? Jakieś linki, może ktoś ma
wersje instalacyjną, jakie ma wymagania etc. Musze wiedzieć jaki kupić komp.
Dzięki za pomoc

pozdrawiam
skwaru

2. Data: 2001-06-07 20:28:43

Temat: Re: program START dla gabinetów lekarskich
Od: "Vad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skwaru <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fodul$mt$...@n...tpi.pl...
> Czy ktoś z Was wie coś na temat tego programu? Jakieś linki, może ktoś ma
> wersje instalacyjną, jakie ma wymagania etc. Musze wiedzieć jaki kupić
> [...]
Witam
minima ; procesor .400 Mhz , 64 Mb RAM , platforma win 98 , zainstalowana
Centura .
Wersję instalacyjną dostajesz darmo z Reg.Kasy Chor. aktualna w Śląskim
1.17.
Jak chcesz więcej pisz na priv.pozdr.vad

3. Data: 2001-06-08 14:10:01

Temat: Odp: program START dla gabinetów lekarskich
Od: "Esemesek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie wiem nic na jego temat, ale wiem, ze mozesz zadzwonic na nr 032 338
31 00 do Computerlandu Zdrowie. Tam powinienes sie wszystkiego dowiedziec.

Pozdrowienia,
Esemesek.

4. Data: 2001-06-08 15:34:16

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

sprawdzic mozna :
http://www.pik.gliwice.pl/

uporczywe bóle głowy po operacji - co z tym zrobic?
Torbielka krwotoczna
Lekka arytmia oraz Biosotal zamiast Propranonolu
owsiki
BSE a Kreuzfeld-Jakob - realne zagrozenie czy histeria?