przechowywanie muliny

1. Data: 2001-09-24 09:49:19

Temat: przechowywanie muliny
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie.
Jak to robicie. Próbowałam na tysiąc sposobów układać ja tak by nie
zwariować przy szukaniu jakiegoś numeru i nawet mam na tym polu pewne
sukcesy ale dalej to nie jest to co bym chciała.
Nigdzie nie mogę spotkać czegoś z małymi szufladkami w czym mogłabym
przechowywać dziesiątki motków poukładane numerkami, na razie mam jedną
szufladę, zeszyt, w którym zapisuję numery mulin i tabelę kolorów DMC,
którą dostałam kiedyś dawno temu jak kupowałam mulinę tejże firmy.
ula.

1. Data: 2001-09-24 10:01:09

Temat: Re: przechowywanie muliny
Od: "ewis" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja używam takich sorterów; kupiłam kilka fabrycznych DMC, ale można je też
zrobić samemu; jest to taki pasek kartonu długości kilkunastu centymetrów,
po każdej stronie sześć dziurek o średnicy ok. 1 cm, a obok dziurki miejsce
na zapisanie numeru; po jakimś czasie wiesz już który kolor gdzie jest,
który masz, a którego nie.
pozdrawiam,
kasia

1. Data: 2001-09-24 10:07:07

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ewis <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...home.net.pl...
> ja używam takich sorterów; kupiłam kilka fabrycznych DMC> pozdrawiam,
> kasia
a gdzie je kupiłaś, domyślam się, że właśnie tak to ma wyglądać, ale nigdzie
tego nie widziałam.
ula.

1. Data: 2001-09-24 11:53:29

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie - sortery sa bardzo pomocne ale ja na razie nie mam kiedy ich zrobic
wiec sobie po prostu w torebkach foliowych ukladam kolorami: czerwone
zielone itp. Widzialam tez u jednej kolezanki ze ona tak samo ma tylko w
plastikowych pojemniczkach - takich rynienkach jakby na dlugopisy.
W wiekszosci wzorow jest napisane obok numeru jaki to mniej wiecej kolor i
wedlug tego szukam. Dodatkowo mam tzw check listy z DMC i Anchora sciagniete
z sieci (moge sie podzielic) i wrzucone do segregatora z wzorami i tam
zaznaczam jakie odcienie juz mam oryginalnie z danej firmy a jakie mam ale z
"konkurencyjnej" a jakich nie mam wcale. Bardzo sie wtedy przydaja dobre
tabele do konwersji (tez moge sie podzielic) i tablice kolorow (DMC w
ostatniej Susannie) bo czasami kolory sa bardzo podobne i nie trzeba
koniecznie kupowac tak jak jest we wzorze.
Pozdrowienia
Justyna

1. Data: 2001-09-24 11:54:26

Temat: Odp: przechowywanie muliny
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna Goworek <j...@c...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9on6r4$1h7g$...@n...ipartners.pl...
> wedlug tego szukam. Dodatkowo mam tzw check listy z DMC i Anchora
sciagniete
> z sieci (moge sie podzielic)
podzielić się podzielić,
bardzo proszę :-))))

> [...]
> "konkurencyjnej" a jakich nie mam wcale. Bardzo sie wtedy przydaja dobre
> tabele do konwersji (tez moge sie podzielic)

to też bym prosiła
ula.

1. Data: 2001-09-24 11:56:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>szufladę, zeszyt, w którym zapisuję numery mulin i tabelę kolorów DMC,
>którą dostałam kiedyś dawno temu jak kupowałam mulinę tejże firmy.

Ja, kobieta oszczedna ze slaboscia do wszelkich pudelek, mam
muline w pudelkach po czekoladkach. zaleznie od ilosci kupuje
albo wiecej albo mniej czekoladek!!! Mulina lezy tam sobie
plasko, ukladana rodzinami kolorow..

nie jestem aniolem niestety, wiec gdzies kolo stosu takich
pudelek mieszka sobie woreczek z wscieklym klebem zmieszanych
mulin...czesciowo zuytych, zueplnych resztek etc etc...ten
koncept to chyba kazdy zna...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-24 11:59:35

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:k...@4...com..
.

> Ja, kobieta oszczedna ze slaboscia do wszelkich pudelek, mam
> muline w pudelkach po czekoladkach. zaleznie od ilosci kupuje
> albo wiecej albo mniej czekoladek!!! Mulina lezy tam sobie
> plasko, ukladana rodzinami kolorow..

ha, bardzo przyjemne z pozytecznym,
u mnie chodzi tylko nutella niestety
pozytek z tego taki, ze mamy bardzo duzo pomalowanych wlasnorecznie
szklanek
do napojów.

> nie jestem aniolem niestety, wiec gdzies kolo stosu takich
> pudelek mieszka sobie woreczek z wscieklym klebem zmieszanych
> mulin...czesciowo zuytych, zueplnych resztek etc etc...ten
> koncept to chyba kazdy zna...

to prawda, ale kiedys sie zezlilam, zamknelam oczy i wywalilam takiz worek
do kosza, potem troche pozalowalam, a teraz staram sie nie zbierac resztek
ula.

1. Data: 2001-09-24 12:13:35

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Justyna Goworek <j...@c...com.pl> w wiadomości
> [...]

/me sie dolacza do prosby :)

> i wrzucone do segregatora z wzorami i tam
> to też bym prosiła

/me too :)))))

skrzacik zebrak :)

1. Data: 2001-09-24 12:18:08

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szufladę, zeszyt, w którym zapisuję numery mulin i tabelę kolorów DMC,
> którą dostałam kiedyś dawno temu jak kupowałam mulinę tejże firmy.

wychodzi na to, ze jestem najwieksza balaganiara :(
muliny mam posortowane wg kola barw czyli czerwona, pomaranczowa, zolta,
zielona, niebieska oraz rozowa, fioletowa, brazowa, bezowo-kremowa i
dodatkowo biala+czarna+popielata. z tego wynia, ze mam 10 woreczkow i jeden
dodatkowy na resztki sklebione bez sensu aczkolwiek niezwykle przydatne w
sytuacjach podbramkowych. calosc w jednej wielkiej reklamowce.
czuje sie zmobilizowana do zrobiena porzadkow.

zawstydzony skrzacik

1. Data: 2001-09-24 12:24:39

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@m...com.pl> napisał w wiadomości