reklamacje

1. Data: 2000-03-16 12:17:47

Temat: reklamacje
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na opakowaniach z nasionami jest napisane ze sa potrzebne w razie reklamacji.
Nie bardzo sobie to wyobrazam.
Jak to jest ?
Sadze-nie wyrasta -reklamuje?
Moze ktos ma doswiadczenie z reklamacjami,
A moze ktos z kregow bliskich producentom odpowie?
Pozdrawiam Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-03-16 14:59:56

Temat: Odp: reklamacje
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...
> [...]
> Jak to jest ?
> Sadze-nie wyrasta -reklamuje?
> Moze ktos ma doswiadczenie z reklamacjami,

Raz, bedac w sklepie, klient sie uzalal, ze cos tam mu nie wuroslo.
Sprzedawczyni poprosila o opakowanie (zeby przyniesc) powiedziala, ze na
miejscu napisza reklamacje i wysla do producenta. Uwaga nr 1: to bardzo
porzadny sklep. Uwaga nr 2: wiekszosc nasion jest tak tania, ze raczej
reklamacji sie nie sklada. Choc tez zaczynam sie zastanawiac, bo z 8 nasion
nie wzeszlo ani jedno...

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-03-16 21:11:41

Temat: Re: reklamacje
Od: "Konrad" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski wrote in message
<3...@e...opi.org.pl>..
.
> [...]
>Sadze-nie wyrasta -reklamuje?
>Moze ktos ma doswiadczenie z reklamacjami,
>A moze ktos z kregow bliskich producentom odpowie?

Czesc,
Dzisiaj reklamowalem nasiona pelargonii rabatowej w Leroy'u i bez problemu
dali mi nowe. troche sie dziwili, ale jak z 30 nasion wyroslo mi 2 roslinki,
to juz chyba lekka przesada...
Trzeba miec opakowanie i rachunek, no i toche uporu.

Pozdrawiam
Konrad

4. Data: 2000-03-16 22:26:36

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>reklamacji sie nie sklada. Choc tez zaczynam sie zastanawiac, bo z 8
nasion>nie wzeszlo ani jedno...

Czyżby rhodochiton?
U mnie też kiepsko: 4 z 12.

Pozdrowienia
p...@r...pl

5. Data: 2000-03-17 08:33:09

Temat: Re: Odp: reklamacje
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>reklamacji sie nie sklada. Choc tez zaczynam sie zastanawiac, bo z 8 nasion

Uwaga 1 masz racje porzadny sklep to podstawa.
uwaga 2 nacialem sie z rodochitonem,ktory wcale nie jest tani 8.5 zl za 5
nasionek,
nie dosc ze nie odbily(daje im jeszcze szanse) to bylo 4 szt.
I kto mi uwierzy?
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

6. Data: 2000-03-17 12:51:35

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w zeszlym roku kupilem nasiona kosodrzewiny. Wzeszly wszystkie, ale padly
siewki.
To byl parch siewek (czy cos takiego). I do kogo miec pretensje: do
producenta nasion, czy ziemi do wysiewu?
pozdrowka
Jarek

7. Data: 2000-03-17 16:27:20

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 13:51 00-03-17 +0100, you wrote:
> [...]
>siewki.
>To byl parch siewek (czy cos takiego). I do kogo miec pretensje: do
>producenta nasion, czy ziemi do wysiewu?

A bo ja wim?
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

8. Data: 2000-03-20 09:54:03

Temat: Odp: Odp: reklamacje
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nasionek,
> nie dosc ze nie odbily(daje im jeszcze szanse) to bylo 4 szt.

Rhodochiton otwierac na miejscu w sklepie!
Na paczce pisze "8 nasion, wystarcza na 5 roslin", po otwarciu jest szesc
sztuk.

Zagadka matematyczna: na ile roslin wystarcza zawartosc paczki?

Nieszczesnicy, siejacy rhodochitona, znaja odpowiedz :-(

A propos, z nasion Legutki 2 jednak skielkowaly. Sadzac po tempie rosniecia,
mam szanse ujrzec kwiaty za pare lat.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-03-20 10:20:02

Temat: Re: Odp: Odp: reklamacje
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Zagadka matematyczna: na ile roslin wystarcza zawartosc paczki?
>
>Nieszczesnicy, siejacy rhodochitona, znaja odpowiedz :-(

Tak wszystko jedno co pisza i ile jest nasion.
Wynik taki sam

>A propos, z nasion Legutki 2 jednak skielkowaly. Sadzac po tempie rosniecia,
>mam szanse ujrzec kwiaty za pare lat.
No to jestes szczesciara.

>Pozdrawiam, Basia.
Pozdrawiam z podziwem Juras

10. Data: 2000-03-20 12:16:49

Temat: Re: Re: reklamacje
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie rzeczy zdarzaja się każdemu z nas.
Mam propozycję. Zróbmy listę kanciarzy. Bo o ile na liczbę wzejść roslin w
porównaniu z liczbš posadzonych nasion wpływ mogš mieć umiejetności, jakość
ziemi, temperatura, wilgotność albo i przysłowiowa "dobra ręka" to liczba nasion
w paczce inna od deklarowanej to jest zwyczajne kanciarstwo.
Dlatego ostrzegajmy innych, że kupiło się nasiona wyprodukowane (pakowane) przez
firmę X i było w torebce zamiast 8 - 5 nasion.
A sklep, który to sprzedaje nie ma nic do rzeczy, albo bardzo niewiele. No,
chyba że firmowy......
Pozdrawiam
Janusz

Jak bambus z bambusem