Odp: rezonans magnetyczny w Wie - jak sie dostac?

From: "Ryszard Lachman" <r...@h...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: rezonans magnetyczny w Wie - jak sie dostac?
Date: Wed, 30 May 2001 15:04:17 GMT

Użytkownik "Gajda" <g...@n...pl> napisał w wiadomości
news:9f2f2k$cfr$1@news.tpi.pl...
> prosze o rade: jest podejrzenie zmian w mozgu ( podejrzenie okulisty) i
> potrzebny dobry neurolog, kt. skieruje na rezonans - i nie w termianie 3-
4
> miesicey tylko w rozsadnym czasie
> jak to zorganizowac, zeby dostac sie do neurologa, kt. jest wladny
skierowc
> na takei badanie??

Witam

Ze skierowaniem mozesz miec problem. Ja po swoich przejsciach z ciaglymi
bolami glowy zrobilem sobie rezonans odplatnie w Krakowie w szpitalu Jana
Pawla. Koszt 420 zl bez kontrastu z kontrastem bylo cos o ok 200 pln wiecej.
A ze skierowaniem to moze byc klopot. Ja mialem caly stos roznych wynikow
badan a pani neruolog powiedziala ze moze mi dac skierowanie jedynie na
tomografie komputerowa i to z terminem chyba za 3 miesiące.
Ogolnie z rezonansem to z tego co sie dowiadywalem to wlasnie tu w Krakowie
jest najlepiej jezeli chodzi o terminy - sa ponoc trzy urzadzenia.

Pozdrawiam i zycze powodzenia

=== Ryszard Lachman SP9VNQ
=== ICQ: 4302326