róże

1. Data: 2000-07-04 09:41:02

Temat: róże
Od: "Maria Lenarczyk" <m...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM!
Mam pnącą róże.Jak należy chronić ją przed zimnem.?

2. Data: 2000-07-04 10:11:23

Temat: Re: róże
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Maria Lenarczyk napisał(a):

> WITAM!
> Mam pnšcš róże.Jak należy chronić jš przed zimnem.?

TULIĆ!!!
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2000-07-05 07:57:12

Temat: Odp: róże
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz na mojej stronie:
http://www.wolski.com.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

4. Data: 2000-07-06 02:13:13

Od: "JS" <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Około końca października, ale, uwaga, przed pierwszymi nocnymi przymrozkami,
należy ją ściąć ok. 20 cm nad ziemię i przykryć słomą, sianem, torfem lub
ziemią - tak żeby zrobić mały kopczyk
Użytkownik Maria Lenarczyk <m...@p...ckp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Oii85.12989$Q...@n...tpnet.pl...

5. Data: 2000-07-06 08:00:23

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli roze pnaca calkiem zetniesz, to nie ma sensu kupowac pnacej. Przez
jeden sezon nigdy nie dorowna wzrostowi kilkuletniej rozy. Przycinajac roze
na zime ograniczasz jej szanse przezycia. Przycina sie na wiosne. Na zime
tylko okrywa.

6. Data: 2000-07-07 04:44:37

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JS" <j...@j...com> napisał w wiadomości
> Około końca października, ale, uwaga, przed pierwszymi nocnymi
przymrozkami,
> należy ją ściąć ok. 20 cm nad ziemię

W/g mojej wiedzy, róże należy przycinać wiosną a nie jesienią. Pozostawienie
pędów sprzyja m.in. zatrzymywaniu śniegu wokół rośliny przez co pokrywa
śnieżna w tym miejscu jest większa a to stwarza lepsze warunki do
przezimowania.
Oczywiście, róż pnących nie przycina się tylko układa na ziemi i przykrywa.
Róże okrywa się kopczykiem ziemi bez cząstek roślinnych przed regularnymi
mrozami gdy ziemia jest jeszcze miękka a następnie po podmarznięciu
wierzchniej warstwy ziemi, nakłada się na kopczyk materiał organiczny jak
chrust, słomę, torf.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2000-07-12 13:02:53

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

pnace roze trudno ochronic w calosci. u dolu kopczyk, a wyzej slomiana
mata. a jeszcze wyzej moze tektura falista.
Dorota

8. Data: 2000-07-12 23:19:06

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poludniowym-wschodzie wystarczy kopczyk.
A jak kwitna!
Ewa

Uzytkownik "Dorota Nowicka" <d...@n...gov.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Dorota

> --
> Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-ogrody

krecik
Odmiana powojnika
Uprawa roslin: CALCEOLAIRE i TYTON' (Red Devil)
Zbyt male kwiaty powoju
Winorośl - problem