serce...

11. Data: 2003-03-03 21:38:15

Temat: Odp: serce...
Od: "azjata" <a...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszyscy macie nerwobóle nerwów międzyżebrowych.

a jak mi ekg wykazalo jakas nieprawidlowosc?

12. Data: 2003-03-03 22:02:44

Temat: Re: Odp: serce...
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co ma piernik do wiatraka

BARDZO DUZO.
Aby zrobic pierniki porzebna jest maka. Mlyny/wiatraki to glowne zrodlo
maki, przynajmniej kiedys tak bylo bo dzisiaj zadko spotykamy stare wiatraki
:)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

13. Data: 2003-03-04 15:09:52

Temat: Re: serce...
Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "azjata" <a...@r...com.pl> napisał w wiadomości

> a jak mi ekg wykazalo jakas nieprawidlowosc?

Jaką?

14. Data: 2003-03-04 21:50:57

Od: "Moorii" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siema,

To nie jestescie sami, mam prawie 16 i tez odczowam czasami bol serducha :(

czasamii nawet nie z powodow zdrowotnych :))

ale tak serio, to tez dosc czesto mnie kluje! nie jest to przyjemne :(

Pozdrawiam
Monika

15. Data: 2003-03-05 00:05:02

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, mam pewne pytanie
> ostatnimi czasy boli mnie serce sporadycznie, czasami jest to klucie,
> czasami jakby miejsca brakowalo, jest to dziwny bol...
> w przychodni mi powiedziala ze to jest mozliwe ze to dlatego ze ostatnio
> bardzo duzo uroslem (mam 15 lat...) dokladnie niepamietam co muwila...
> ze mam cos za male serce i jest niedotlenione (bo podobno b. wolno rosnie)
> a jak mnie skierowala do specjalisty to on mi powiedzial zupelnie co
innego
> i niewiem co mam myslec... zrobili mi jeszcze raz ekg... i biora mnie do
> [...]

skoro masz 15 lat to korzystaj smialo z praw pacjenta
i wypytaj o wszystko swojego lekarza.

--
www.operacja.b3.nu

Lecytyna E