sklep rybny!

1. Data: 2001-09-08 20:13:15

Temat: sklep rybny!
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cnoty i niecnoty, panny, męzatki, wdowy, rozwótki...itp
Mam kolezankę ona się nie myje i strasznie od niej wali rybami. I mam do was
pytanie ile trzeba nie myć organów płciowych żeby tak waliło. Kobiety ja was
rozumiem my mezczyźni to mamy bardzo latwo. A wy... Łojezusiczku wole nie
myslec...
pozdrawiam jamnik

1. Data: 2001-09-08 23:35:34

Temat: Re: sklep rybny!
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9ne47o$45$1...@n...onet.pl, Jamnik at p...@p...onet.pl wrote on
8-09-01 22:13:

> [...]
> rozumiem my mezczyźni to mamy bardzo latwo. A wy... Łojezusiczku wole nie

plonk

1. Data: 2001-09-09 07:06:21

Temat: Odp: sklep rybny!
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Posluchaj kolego. Jak masz zamiar sypac tutaj takie teksty to powiem Tobie,
ze nie jest to smietnik, ale w miare normalna grupa dyskusyjna. Wejdz ze mna
na priva to pogadamy Twoim jezykiem, a tutaj daj spokoj.
JR
Użytkownik Jamnik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ne47o$45$1...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-09 14:10:36

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jamnik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ne47o$45$1...@n...onet.pl...
> Cnoty i niecnoty, panny, męzatki, wdowy, rozwótki...itp

PLONK!
Za brak kultury i szacunku. Wszystkie Twoje posty są beznadziejne.

Elizabeth

1. Data: 2001-09-09 14:46:19

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jamnik Krol Plonkow pisze:

> [...]
> rozumiem my mezczyźni to mamy bardzo latwo. A wy... Łojezusiczku wole nie

Jamnik do budy! I niech Ci sie przysni, ze pilnujesz lodzi rybackich, jest
pusto, ciemno, lancuch taki gruby, a rybitwy tak nisko lataja.

Ma sie rozumiec, ze PLONK.

Saulo

1. Data: 2001-09-09 17:42:03

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem o co Ci chodzi. Wyjasnij bo się straszliwie gubię.

1. Data: 2001-09-11 09:19:17

Od: "poranna mgła" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ode mnie tez PLONK i nie pytaj dlaczego, bo i tak nie zrozumiesz !!!

o członku!
16cm
New teoria
mala sprawa