sol kuchenna

1. Data: 2000-10-15 00:06:38

Temat: Re: sol kuchenna
Od: Robert Brachun <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witay... Leszek(Lechu

Dn. 15-Paź-00 napisano:
>L Oczywiscie zartuje ale okolo szklanki soli nie stanowilo by dla
>L mnie problemu jesli chodzi o zjedzenie. Sol potrafie jesc luzeczka
>L bez zmrozenia okiem i do ciekawsze - lubie jesc sol, nawet sama :-)

W Wieliczce dobrze by Ci się żyło.

By Way...

--
Zygi

1. Data: 2000-10-15 00:48:29

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"pablo" <p...@p...fm> wrote:

>szukalem, szukalem i znalazlem. LD50 dla NaCl to 3000mg/kg. Czyli dawka
>smiertelna soli kuchennej wynosi 3000 mg na kilogram wagi ciala
>potencjalnego konsumenta takiej dawki. Daje to dla czleka o wadze 80 kg 240
>gram soli do zjedzenia na raz, czyli niecala szklanka. (cala ma 300 gram).

No to ja powinienem juz niejednokrotnie niezyc :-))))

Oczywiscie zartuje ale okolo szklanki soli nie stanowilo by dla mnie
problemu jesli chodzi o zjedzenie. Sol potrafie jesc luzeczka bez zmrozenia
okiem i do ciekawsze - lubie jesc sol, nawet sama :-)

Pozdrawiam.

Lechu

1. Data: 2000-10-15 23:00:37

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

Robert Brachun <C...@p...fm> wrote:

>Witay... Leszek(Lechu
>
>Dn. 15-Paź-00 napisano:
>
>W Wieliczce dobrze by Ci się żyło.

Z Krakowa mam blisko a i przy okazji roznych sluzbowych tam wyjazdow (do
kopalni) uwielbialem zawsze szokowac tubylcow :-)

Pozdrawiam.

Lechu

1. Data: 2000-10-16 08:52:35

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

pablo wrote:

> [...]
> gram soli do zjedzenia na raz, czyli niecala szklanka. (cala ma 300 gram).

Sprawdz jeszcze, czy to stezenie w zoladku, czy w krwi, tzn. czy trzeba
tyle
zjesc, czy wstrzyknac do zyly.

BK

1. Data: 2000-10-16 08:55:01

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z Krakowa mam blisko a i przy okazji roznych sluzbowych tam wyjazdow (do
> kopalni) uwielbialem zawsze szokowac tubylcow :-)

Powinni Ci zakazać wstępu - zliżesz muzeum :)))

ostry

1. Data: 2000-10-16 09:30:41

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Brachun <C...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Y...@p...krako
w.ppp.tpnet.pl...
> Witay... Leszek(Lechu
>
> Dn. 15-Paź-00 napisano:
>
> W Wieliczce dobrze by Ci się żyło.

Ale krotko :)

Jader

1. Data: 2000-10-16 12:01:58

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdz jeszcze, czy to stezenie w zoladku, czy w krwi, tzn. czy trzeba
> tyle
> zjesc, czy wstrzyknac do zyly.
>
> BK

Ld50 mowi o dawce doustnej na raz, 50 oznacza ze minimum 50% poddanych
probie powinno pasc.
pablo

1. Data: 2000-10-16 21:09:07

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"ostry" <o...@e...com.pl> wrote:

>Powinni Ci zakazać wstępu - zliżesz muzeum :)))

Hehehe :-) Takie same reakcje wywolalo to u pracownikow Kopalni :-))) No
ale do nawet najbardziej cennych dobr mnie dopuszczali z tym, ze pilnowali
mnie caly czas :-)

Pozdrawiam.

Lechu

1. Data: 2000-10-16 21:09:08

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> wrote:

>Ale krotko :)

Spoko, spoko. Za mlodosci mojej bywalem tam baaaardzo czesto i jakos zyje
:-) A uzalezniony od soli jestem od kiedy pamietam :-)

Pozdrawiam.

Lechu

Kolacja...
Jamajka troche OT