sprawność psychiczna

1. Data: 2005-12-10 16:17:13

Temat: sprawność psychiczna
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Czy możecie mi proszę powiedzieć jak odzyskać sprawność psychiczną po
dekompensacji psychotycznej? Przeciążyłem się m.in. pracą, dostałem psychozy i
teraz mój umysł nie funkcjonuje, mam problemy z pamięcią i mysleniem. Czy
możecie mi proszę podpowiedzieć? Dziękuje bardzo. Pozdrawiam
(MP)

2. Data: 2005-12-11 19:33:02

Temat: Re: sprawność psychiczna
Od: "Reader" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz mój umysł nie funkcjonuje, mam problemy z pamięcią i mysleniem. Czy
> możecie mi proszę podpowiedzieć? Dziękuje bardzo.

Miałem podobnie :)
czekam po prostu na lepsze czasy,
zwolniłem trochę - nie przejmuję się już tym czym nie trzeba,
chociaż moje problemy natury psychicznej nie wynikały z moich przesadnych
ambicji czy czegoś w tyms tylu - miałem nieciekawe przeżycie dzięki pewnej
osobie.
Teraz piję codziennie magnez, łykam lecytynę i staram się
ćwiczyć jeśli mam tylko czas.

pozdrawiam
Reader.

3. Data: 2005-12-14 19:27:03

Temat: Odp: sprawność psychiczna
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
> teraz mój umysł nie funkcjonuje, mam problemy z pamięcią i mysleniem. Czy
> możecie mi proszę podpowiedzieć? Dziękuje bardzo. Pozdrawiam

Gdzie mieszkasz ?
Dr D

problem z okiem? widzi plamke...
Onkolog w Szczecinie poszukiwany