staż i zeszyt

1. Data: 2003-08-31 22:21:29

Temat: staż i zeszyt
Od: "oleńska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Mam pytanie - jak prowadzicie/prowadziliście
"zeszyt do stażu" dokumentujący Wasze poczynania
przez cały rok? Zapiski prowadziliście codziennie?
I w jaki sposób? Np. <data, wykonywałam/łem
dziś następująca receptę (tu: treść recepty bez
omówienia sposobu jej wykonania(?)). Stałam/łem
przy pierwszym stole. Metkowałam/łem leki.>
W jaki sposób później, po odbyciu stażu, taki zeszyt
jest oceniany? Czy egzaminator przywiązuje do niego duzą wagę
przy zaliczaniu stażu?
Czy są jakieś sztywne reguły dotyczące prowadzenia takiego zeszytu?
A może są jakieś przykłady w necie? (żartowałam;)

pozdrawiam -
- oleńska.

2. Data: 2003-09-19 19:46:15

Temat: Re: staż i zeszyt
Od: "ewa " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ten sam problem :(
ale naraie olewam sprawe

3. Data: 2003-09-30 18:54:05

Od: "k g" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Któżby się zeszytem przejmował? Każdy dziennik, który widziałam, wyglądał
inaczej. W żadnym nie było, oczywiście, codziennych zapisków. W rezultacie ja
napisałam swoją wersję, odbiegającą zupełnie od pozostałych. Zamieściłam w
zeszycie to, co uznałam za stosowne, trzymając się przy tym wytycznych, które
dostałam w Izbie Aptekarskiej: trochę o ustawodastwie, trochę o recepturze
(10 przykładów recept), trochę o funkcjonowaniu i strukturze apteki. I tyle.
Nie należy nadto się wysilać, bo i tak nikt tego nie doceni. Pozdrawiam!

4. Data: 2003-09-30 19:22:01

Temat: Odp: staż i zeszyt
Od: "oleńska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki :)
Mniej więcej o to właśnie mi chodziło -
- o jakiekolwiek wskazówki, bo ja nie otrzymałam
niestety żadnych wytycznych.
pozdrawiam -
- oleńska.
P.S.