Odp: straszne

From: "Haczyk" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: straszne
Date: Wed, 12 Apr 2000 09:18:59 GMT

> ...ciesz sie Twoja sytuacja jest rewelacyjna i niejedna kobieta by Ci po
> zazdroscila,...pomysl co by bylo gdybys byla na utrzymaniu tego typa, i w
> dodatku musiala nianczyc jego trojke dzieci......to bylby dopiero kanal
> ;-)....a powaznie, porozmawiaj z nim,moze on ma jakis problem, kto wie....
> Buzka
> ...nigdy nie jest jeszcze tak zle aby nie moglo byc jeszcze gorzej.. glowa
> za okno piekne slonce swieci...eee nie to ksiezyc...ale tez ladny......;-)
> Calusek
na przykład ja Ci zazdroszczę, ja jestem uzależniona od faceta finansowo,
mieszkam u niego i nie za bardzo mam się gdzie podziać. wszystko jest
świetnie dopuki nie zahaczę o jakąś ważną kwestię, dopuki niczego nie
wymagam. Nie powiem przeżywam z nim też miłe chwile, ale naprawdę ...
niebędę pisała więcej o moim problemie bo i tak muszę rozwiązać go sama..
(chyba pójdę do wróżki :-)))
Nie podejmuj jednak działań jeżeli nie będziesz naprawdę pewna. być może
faktycznie ma słabsze dni....
powodzenia :-)
Haczyk