strona o programach, list otwarty do Basi :-)

1. Data: 2002-04-11 13:52:36

Temat: strona o programach, list otwarty do Basi :-)
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Basiu, strony o programach raczej nie zrobie. Sprzedacy programow nie sa
zainteresowani promocja ich na grupie. Nie chca sponsorowac konkursow, nie
sa zainteresowani rozeslaniem darmowych kopii grupowiczom. Boja sie
piractwa, twierdza, ze za male grono. Pewno tak, ale w takiej sytuacji nie
podejme sie bezinteresownej promocji. Byc moze sam napisze pare slow bez
wymieniania nazwy, tylko czy to ma sens?

Robie sie na stare lata zrzedliwy i sceptyczny, koniec swiata...

Szanowni grupowicze. Nie piszcie do mnie listow z prosba o podanie nazwy
programu. Po ostatnim poruszeniu tego watku dostalem ponad 10 listow z
tekstem no wlasnie szukam... Doradzam www.google.com i haslo program do
projektowania ogrodow

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2002-04-11 20:10:06

Temat: Re: strona o programach, list otwarty do Basi :-)
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu, strony o programach raczej nie zrobie.

I masz rację. Bo i po co odbierać chleb projektantom albo głuszyć własną
wyobraźnię?

> [...]
> podejme sie bezinteresownej promocji. Byc moze sam napisze pare slow bez
> wymieniania nazwy, tylko czy to ma sens?

Szkoda twojego wysiłku, skopiuj to co już napisałeś i "chwatit".

> Robie sie na stare lata zrzedliwy i sceptyczny, koniec swiata...

Ty Stary? Gadasz jak moja Teściowa. ;-)))
To co ja mam powiedzieć? Pewnie jeszcze bym Cię przeskoczył?
Nie daj się, patrz w słońce, co najmniej przez minutę [partiami po 5-10
sekund] w ciągu dnia, pewnie wiesz dlaczego. Hormony te z przysadki!!! Jak
nie to pij "dziurawiec".

> Szanowni grupowicze. Nie piszcie do mnie listow z prosba o podanie nazwy
> programu. Po ostatnim poruszeniu tego watku dostalem ponad 10 listow z
> [...]

To generalna uwaga, myślę, że do Wszystkich Nowych pytaczy, po to istnieje
ta lista, aby na niej zadawać pytania a nie kierować listy na priv. Ja mam
brzydki zwyczaj iż jeśli kogoś nie znam to całą pocztę śmieciową właśnie
tam umieszczam. Za co z góry przepraszam. Ale tak po prostu jest.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive."
"Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

3. Data: 2002-04-12 07:37:33

Temat: Odp: strona o programach, list otwarty do Basi :-)
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> I masz rację. Bo i po co odbierać chleb projektantom albo głuszyć własną
> wyobraźnię?

Zdaje się, że ci lepsi projektanci i tak używają kartki papieru i kredek...
;)
I taka będzie chyba odpowiedź na kolejne pytania o programy.
Pozdrawiam, Basia.

PD: skały
kiedy pryskamy?
kupilam...