szczepionka - odra,świnka,różyczka

1. Data: 2001-07-16 21:30:56

Temat: szczepionka - odra,świnka,różyczka
Od: "klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!!

Chcę zaszczepic córkę (16 miesięcy) szczepionką przeciw odrze,śwince i
różyczce zamiast tylko przeciw odrze. Są dwie szczepionki : MMR II i jekas
inna, tańsza, prrzy czym pani w aptece powiedziała, że ta tańsza jest bardzo
dobra (sama szczepiła nia własne dziecko). MMR II jest natomiast zalecana w
kalendarium szczepień. Czy wiecie coś na ten temat. Prosze o informacje o
obu szczepionkach.

Klaudia Maksis

2. Data: 2001-07-16 21:44:01

Temat: Odp: szczepionka - odra,świnka,różyczka
Od: "klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik klio <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ivmsh$rak$...@n...onet.pl...
> Witam grupowiczów!!
>
> Chcę zaszczepic córkę (16 miesięcy) szczepionką przeciw odrze,śwince i
> różyczce zamiast tylko przeciw odrze. Są dwie szczepionki : MMR II i jekas
> inna, tańsza:

już wiem jak się nazywa : Trimovax.

klaudia

3. Data: 2001-07-17 10:16:55

Temat: Re: szczepionka - odra,świnka,różyczka
Od: "OBAS" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klio" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> już wiem jak się nazywa : Trimovax.

Ja szczepiłam nią Krzysia,ale polecam Ci raczej MMRII.Trimovax został już
wycofany ze sprzedaży i pewnie ta apteka chce się go pozbyć.Przy Trimovaxie
są bardzo tępe igły(((
MMRII ma lepsze szczepy bakterii (wg opinii lekarzy).Ale i tak musisz mieć
receptę na te szczepionki,więc może pediatra pomoże Ci dokonać trafnego
wyboru?
--
Pozdrawiamy
Jola i Krzyś 2,4 l

4. Data: 2001-07-17 18:19:55

Od: "Angie" <a...@y...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klio" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Nie oszczędzaj, dla MMR II są lepsze wyniki badań klinicznych, Trimovax jest
starsza, ma wiecej powikłań i dlatego nie jest tą zalecaną. Oczywiście, w
przypadku Trimovaxu odsetek dzieci, u których wystąpiły te działania
niepożądane też nie jest duży, ale....
Pozdrowienia

Angie (ze Sławkiem 3l 5 m zaszczepionym MMRII, bo już właśnie był na rynku i
dzidzią -1,5m, która też się na MMR II załapie)

5. Data: 2001-07-17 19:50:37

Od: "klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Angie <a...@y...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9j1vlc$4ql$...@n...tpi.pl...

> [...]
jest
> starsza, ma wiecej powikłań i dlatego nie jest tą zalecaną

dziękuje bardz za wszystkie rady, własnie chdziło mi o to żeby wyjaśnić czym
one się różnią i dlaczego Trimovax jest tańszy. Chyba już wiem jaką podjąć
decyzję, tym bardziej, że moja lekarka ma taką sama oponię jak Wy.

pozdrowienia
Klaudia

Mazindol
Katar sienny