szpaki podsumowanie

1. Data: 2002-02-18 16:28:25

Temat: szpaki podsumowanie
Od: "ac3" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moi drodzy w podsumowaniu mozna stwierdzic:
1 utrzymywac wlasna rodzine szpacza bedzie trudno bo i tak wydziobia
wszystko co sie da a i moga daleka rodzine zaprosic na obiad :)
2 siatka jak pisalem nieekonomiczna
3 morwa dlugo rosnie i trzeba czekac moze sie uda moze nie
4 wieszanie smieci nic nie daje
5 koty mam wlasne 6 szt lowne i tez nic
podsumowanie:
odstapie te czeresnie ptaka bedzie mi to policzone na +
ALE TE POSADZONE DWIE NASTEPNE NA JESIENI ZA JAKIS CZAS BEDA OWOCOWAC I
SZPAKI STRZEZCIE SIE BO BEDE MORDOWAL!!!
to kilka slow uniesienia do szpakow ktore czasami siadaja na grupie
ulzylo mi i tak nic nie moge zrobic ich jest wiecej...
andrzej

www.art-pro.pl
GG 2724728
ICQ 100942669

2. Data: 2002-02-23 21:07:07

Temat: Re: szpaki podsumowanie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ac3" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> to kilka slow uniesienia do szpakow ktore czasami siadaja na grupie
> ulzylo mi i tak nic nie moge zrobic ich jest wiecej...

Można jeszcze coś zrobić. Można wyciąć czereśnie.
Ja tak zrobiłem.
Moim zdaniem to jeden z dwóch sposobów, aby się nie denerwować.
Drugi sposób to uznać, że owoce są tylko dla ptaków, a nie dla ogrodnika.
Tutaj, jednak, wymagana jest żelazna konsekwencja. Jeżeli tej brakuje - to
tylko wyciąć.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-02-26 13:23:15

Temat: Odp: szpaki podsumowanie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> [...]
> Moim zdaniem to jeden z dwóch sposobów, aby się nie denerwować.
> Drugi sposób to uznać, że owoce są tylko dla ptaków, a nie dla ogrodnika.

Ja też wycięłam, choć z innego powodu - nie lubię czereśni z wkładką
białkową:) O dziwo, szpaki też nie.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2002-02-27 17:42:56

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Ja też wycięłam, choć z innego powodu - nie lubię czereśni z wkładką
> białkową:)

Rozumiem. To nazywa się chyba wegetarianizm.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2002-03-01 02:35:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem. To nazywa się chyba wegetarianizm.

Nie jest to takie jasne. Powiadaja, ze wegetarianom w takich na
przyklad Indiach nie brakuje aminokwasow wlasnie dzieki
wkladkom bialkowym.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2002-03-01 21:16:50

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości ......
> Nie jest to takie jasne. Powiadaja, ze wegetarianom w takich na
> przyklad Indiach nie brakuje aminokwasow wlasnie dzieki
> wkladkom bialkowym.

Zrozumiałem, że Basia powinna, jednak, spożywać owe czereśnie. Jeżeli
brzydzi się czereśniami, to może spożywać same wkładki w czystej postaci.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2002-03-05 14:58:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zrozumiałem, że Basia powinna, jednak, spożywać owe czereśnie. Jeżeli
> brzydzi się czereśniami, to może spożywać same wkładki w czystej postaci.

Oczywiście! Ewentualnie zawsze mogę zrobić z nich koktajl. Czy będzie miał
odczyn zasadowy, czy kwaśny? (to jest pytania do Jerzego lub Piotra, ale
inne opinie również są mile widziane)

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Nie wiem, czy wiesz, ale np. w kompocie "wkładka" opuszcza czereśnie i
pływa luzem. Widok dość...hm...

B.

8. Data: 2002-03-05 17:57:04

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Nie wiem, czy wiesz, ale np. w kompocie "wkładka" opuszcza czereśnie
> pływa luzem. Widok dość...hm...

Zaraz, tam, pływa. Jest unoszona jak plankton.
Twoja kawa ma już pąki kwiatowe.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2002-03-05 20:05:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Nie wiem, czy wiesz, ale np. w kompocie "wkładka" opuszcza czereśnie
> pływa luzem. Widok dość...hm...

Zaraz, tam, pływa. Jest unoszona na falach.

10. Data: 2002-03-06 02:47:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> P.S. Nie wiem, czy wiesz, ale np. w kompocie "wkładka" opuszcza czereśnie i
> pływa luzem. Widok dość...hm...

Tak, to trudne do zamaskowania. Ale na przyklad jesli
przyrzadza sie maslaki, to wkladka moze byc bardzo
dobrze zamaskowana przez dodanie smietany.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz