test MACH IV- Pytania ktoś chciał

1. Data: 2003-11-30 16:57:16

Temat: test MACH IV- Pytania ktoś chciał
Od: ".jacekb." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skala Mach IV

ktoś tu niedawno pytał o MACHA 4 chyba o pytania, proszę - klucz wiadomo, da
wykładowca, albo do wykupienia

Instrukcja: Przeczytaj uważnie każde z podanych niżej zdań i oceń, w jakim
stopniu są one zgodne z twoimi przekonaniami. Ocenę tę wyraź w skali
7-stopniowej, tzn.: jeśli całkowicie zgadzasz się, postaw 7 punktów, jeśli w
zasadzie się zgadzasz - 6 punktów, jeśli trochę się zgadzasz - 5, jeśli nie
jesteś zdecydowany: "tak" czy "nie", wpisz 4 punkty, jeśli chyba
prawdopodobnie się nie zgadzasz - 3 punkty, w zasadzie się nie zgadzasz - 2
punkty, a jeśli calkowicie się nie zgadzasz - 1 punkt.

L.p. Twierdzenie Odpowiedź

1. Nigdy nie mów nikomu o prawdziwych powodach twojego postępowania, chyba
że uznasz to za pożyteczne.

2. Najlepszą metodą postępowania z ludźmi jest mówienie im tego, co chcą
usłyszeć.

3. Powinno się robić tylko to, o czym jest się przekonam-m, że jest słuszne
i moralne.

4. W zasadzie większość ludzi jest dobra i życzliwa.

5. Najbezpieczniej jest przyjąć, że w każdym człowieku tkwi skłonność do
występku, która ujawni się w sprzyjających warunkach.

6. Uczciwość zawsze popłaca.

7. Dla kłamstwa nie ma usprawiedliwienia.

8. Na ogół ludzie nie będą chcieli pracować ciężko, jeśli nie będą do tego
zmuszani.

9. Mimo wszystko lepiej być człowiekiem skro-mnym i uczćiwym, niż kimś
ważnym, ale nieuczciwym.

10. Gdy prosimy kogoś, aby coś dla nas zrobił, lepiej jest podać pra<dziwe
powody naszej prośby, niż takie, które mogłyby wydać się bardziej ważkie.

11. Większość ludzi "na świeczniku" żyje uczciwie i moralnie.

12. Największa różnica między większością przestępców a pozostały mi ludźmi
polega na tym, że przestępcy by li na t~-le głupi, że dali się złapać.

13. Kiedy. ktoś całkowicie ufa drugiemu czło~yiekowi, naraża się na kłopoty.

14. Większość mężczyzn jest odważna.

15. Schlebianie ważnym osobom jest mądre.

16. Możliwe jest ośiąganie dobrych wyników we wszystkich dziedzinach.
17 . Mylą się ci, którzy twierdzą, że dookoła jest pełno naiwniaków.
18. Trudno jest wybić się, nie traktując ulgowo pewnych wydarzeń.
19. Ludzie cierpiący na nieuleczalne choroby powinni mieć możliwość
wybrania° bezbolesnej śmierci.

20. Większość ludzi łatwiej godzi się ze śmiercią ojca niż z utratą swojej
własności.

1. Data: 2003-11-30 22:44:38

Temat: Odp: test MACH IV- Pytania ktoś chciał
Od: "andy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik .jacekb. <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bqd7id$7n3$...@n...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-12-01 10:13:59

Temat: Re: test MACH IV- Pytania ktoś chciał
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <.jacekb.> miał rację
<news:bqd7id$7n3$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:
> Skala Mach IV

czy moge prosić o coś wiecej nt tego testu?
pzdr

--
Strzeż się cnoty, którą chełpi się jej rzekomy posiadacz.

M. von Ebner-Eschenbach

1. Data: 2003-12-01 12:03:54

Od: "OZS" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacekb. <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> napisał(a):

Nie mogę odnaleźć wątku, w którym ktoś poszukiwał literatury nt. etyki
psychoterapii. Sadzę, że także tu zajrzy ze względu na test.

_Etyczne aspekty ingerowania w ludzką psychikę_ red. B.Chyrowicz,KUL.

Klepnęłabym coś o zawartości książki, ale bardzo się spieszę, bo kawą
zafajdałam spodnie.
Pozdrawiam
TA

1. Data: 2003-12-01 13:18:26

Od: ".jacekb." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bqf44a$5l7$1@news2.ipartners.pl...
> wydawało się że <.jacekb.> miał rację
> <news:bqd7id$7n3$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:
>
> czy moge prosić o coś wiecej nt tego testu?
> pzdr

można - ale wiesz dobrze że kompletnych flaków publicznie nie wywlokę.
Zrobię pościk w miarę możliwości (tylko opisowy, wiadomo)

1. Data: 2003-12-01 13:19:53

Od: ".jacekb." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OZS" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> _Etyczne aspekty ingerowania w ludzką psychikę_ red. B.Chyrowicz,KUL.
>
> Klepnęłabym coś o zawartości książki, ale bardzo się spieszę, bo kawą

otóż jeśli to, co podajesz wyżej to nie to o co mi chodziło, no ale chlap,
może masz coś fajnego do powiedzanea, od tej drugiej strony? ja niestety od
tej mniej wesołej.

1. Data: 2003-12-01 13:38:36

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <.jacekb.> miał rację
<news:bqffeh$s7b$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

> można - ale wiesz dobrze że kompletnych flaków publicznie nie
> wywlokę. Zrobię pościk w miarę możliwości (tylko opisowy, wiadomo)

najważniejsze dla mnie - założenia testu, co mierzy, normy czy są i
jakie
oraz gdzie go można dostać i za ile

;)
pzdr

--
Miejcie odwagę posługiwać się rozumem.

Immanuel Kant

1. Data: 2003-12-01 14:52:46

Od: ".jacekb." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bqfg3p$edf$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> <news:bqffeh$s7b$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:

> najważniejsze dla mnie - założenia testu, co mierzy, normy czy są i

skale machawielizmu, skłonności do manipulowania innymi ludzmi - w
pierwszych wersjach były to żywcem wzięte słowa od mistrza machawielliego
(MACH!), później to trochę zmodyfikowano.
Są przecież średnie i odchylenia jak w każdym kwetionariuszu.

No, oprócz wielu tzw. właściwych miejsc, można jego też dostać u was na
"targowisku" sportowym - tam ponioć wszytko można kupić. Słyszałem,że toto
maja zliwidować (handel na stadionie 1000 lecia).

! Post Książe - !!! (powinien już za kilka minut wyfrunąć.)

oddam leki.
Alla z Gormenghast uprasza się...
dla zainteresowanych sztuką
Cos o KONFLIKTACH na tej grupie....