testy psychometryczne - prosba

1. Data: 2003-03-06 16:36:40

Temat: testy psychometryczne - prosba
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
poszukuje wzorow (formularzy ?) testow psychometrycznych:
test związku liczb (Number Connection Test część A i B)
test linii (line - tracing test)
serial dotting test - niestety nie znam polskiej nazwy
block - design test - takze nie znam polskiej nazwy, ale ten test należy do
WAIS-R
Jesli ktos posiada, albo wie, gdzie tego szukać to bardzo prosze o pomoc.
Z góry dzięki za wszelkie wskazówki
Goha

2. Data: 2003-05-07 08:35:16

Temat: Re: testy psychometryczne - prosba
Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-03-06 użytkownik Goha napisał :

> [...]
> WAIS-R
> Jesli ktos posiada, albo wie, gdzie tego szukać to bardzo prosze o pomoc.

Ze sie tak zapytam, a po co? Bo widzisz to nie takie proste, chyba ze sie
psychologiem, studentem psychologii jest.
To jak?
Pozdrawiam.

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

3. Data: 2003-05-07 08:58:49

Temat: Odp: testy psychometryczne - prosba
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zielsko <4...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9agfv$mae$...@a...news.tpi.pl...

Ze sie tak zapytam, a po co? Bo widzisz to nie takie proste, chyba ze sie
psychologiem, studentem psychologii jest.
To jak?
Pozdrawiam.

...a wtedy można część z nich znaleźć np:
http://www.practest.com.pl/ksiegarnia.php?s=2
..dyplom potrzebny przy zamawianiu...

Agata

4. Data: 2003-05-07 09:20:13

Temat: Re: Odp: testy psychometryczne - prosba
Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-07 użytkownik Agata napisał :

> [...]
> To jak?
> Pozdrawiam.
>
> ...a wtedy można część z nich znaleźć np:

Dokladnie tak. I o ile pamietam to PTP tez ma sklepin w sieci.
Sie czasem zastanawiam po co ludziska kombinuja testy diagnostyczne do ktorych ja na
3 roku nie mam dostepu, lub mam ograniczony do celow dydaktycznych?
pozdrawiam.
zielsko

5. Data: 2003-05-07 09:37:40

Temat: Odp: Odp: testy psychometryczne - prosba
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zielsko <4...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9aj4c$dih$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
>Sie czasem zastanawiam po co ludziska kombinuja testy diagnostyczne do
>ktorych ja na 3 roku nie mam dostepu, lub mam ograniczony do celow

...noo.. ..kilka zastosowań mogłabym wymyślić!.. :-) ..ale prawdę zna
autor(ka) owego postu.. ..może wyjawi?

Agata

6. Data: 2003-05-07 09:48:25

Temat: Re: Odp: Odp: testy psychometryczne - prosba
Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-07 użytkownik Agata napisał :

> Użytkownik zielsko <4...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b9aj4c$dih$...@n...news.tpi.pl...
>
> ...noo.. ..kilka zastosowań mogłabym wymyślić!.. :-)
Juz sie boje ;)
>..ale prawdę zna
> autor(ka) owego postu.. ..może wyjawi?
Ok.K. pozyjemy zobaczymy.
Pozdrawiam.
zielsko

7. Data: 2003-05-07 16:52:14

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>..ale prawdę zna
> autor(ka) owego postu.. ..może wyjawi?
czesc!
zadnych strasznych i tajemniczych zastosowan...
po prostu praca z zakresu wplywu przewleklych chorob watroby na czynnosc OUN
z pozdrowieniami
Goha

8. Data: 2003-05-08 15:26:01

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-07 użytkownik Goha napisał :

> czesc!
> zadnych strasznych i tajemniczych zastosowan...
> po prostu praca z zakresu wplywu przewleklych chorob watroby na
> czynnosc OUN z pozdrowieniami
Czesc.
No to masz dwie drogi. Poszukac psychologa w szpitalu
Ewentualnie innego psychologa/studenta ktory ci badania przeprowdzi i
zdiagnozuje.

Skombinowac skads testy zrobic badania i nic z tego nie wiedziec ;) -
droga malo legalna. Poszukaj ksiazek do neuropsychologii moze tam
znajdziesz jakies zamienniki.
Pozdrawiam.

9. Data: 2003-05-08 16:21:38

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skombinowac skads testy zrobic badania i nic z tego nie wiedziec ;) -
Testy skombinowane...
No a z ta wiedza to chyba nie jest az tak zle... ;o)
pa
pozdrawiam
Goha

10. Data: 2003-05-08 20:55:07

Temat: Poszukuje..
Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-08 użytkownik Goha napisał :

> Testy skombinowane...
> No a z ta wiedza to chyba nie jest az tak zle... ;o)
> pa
To gratulacje. A ja potrzebuje recepty bo chcialbym sprawdzic czas
reakcji po opiatach? To co dostane?
No dobra to nie to samo i wierze ze chcesz to tylko do celow
edukacyjnych wykorzystac. Ale czujesz blusa?
Ale dlaczego w takim razie mnie psychologowi zdrowia tak trudno zdobyc
specjalistyczne artykuly z dziedziny medycyny co?
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

rzucam palenie
MITOXANTRON
Przeszczep rogówki i wszczep soczewki
Free Support, All OSes, All Applications
WZW typu B