tętniak w brzuchu chirurgia naczyniowa

1. Data: 2005-12-27 20:16:50

Temat: tętniak w brzuchu chirurgia naczyniowa
Od: "Ewa" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Mój ojciec ma tętniaka w brzuchu. Miał robione prześwietlenia w odstępie
czasu i okazuje się że tętniak się powiększa. Ojciec panicznie boi się
szpitala i operacji.. Lekarze mówią że operacja jest niezbędna. Tętniak jest
jak bomba zegarowa w każdej chwili może pęknąć. Operacja będzie bardzo
trudna i nie gwarantuje sukcesu.
Poszukuję bardzo dobrego szpitala lub prywatnej kliniki o specjalności
chirurgii naczyniowej, która poprowadziłaby przypadek taty. Najchętniej w
okolicach Łodzi, lecz niekoniecznie.
Jeśli ktokolwiek wie o jakimś dobrym szpitalu lub klinice, lub ma do
czynienia z tą specjalnością, gorąco proszę o wskazówki gdzi się zwrócić o
jak najlepszą opiekę i pomoc

serdecznie pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2005-12-27 20:40:33

Temat: Odp: tętniak w brzuchu chirurgia naczyniowa
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dos7fe$fij$...@n...onet.pl...
> [...]
> Jeśli ktokolwiek wie o jakimś dobrym szpitalu lub klinice, lub ma do
> czynienia z tą specjalnością, gorąco proszę o wskazówki gdzi się zwrócić o

Klinika Chirurgii Naczyń
w Poznaniu
Ul. Długa 1

Wiem, że w Łodzi też zajmują się tymi problemami.
Pozdrowienia
J.

3. Data: 2005-12-27 20:41:59

Temat: Re: tętniak w brzuchu chirurgia naczyniowa
Od: "Ewa" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest
>>

> Klinika Chirurgii Naczyń
> w Poznaniu
> Ul. Długa 1
>
> Wiem, że w Łodzi też zajmują się tymi problemami.
> Pozdrowienia
> J.

Ja wiem że zajmują się tym w Łodzi ale bardzo zależy mi na jak najlepszym
szpitalu specjalizującym się w tej dziedzinie.

4. Data: 2005-12-27 22:34:37

Od: "marxer" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Klinika Chirurgii Naczyniowej Ogólnej i Transplantacyjnej

50-326 Wroclaw
ul.ks. J. Ponatowskiego 2
tel (71) 3223212

Prof.dr hab.n.med. Dariusz Patrzałek
Dr hab.n.med. Andrzej Dorobisz, prof. nadzw.

5. Data: 2005-12-28 17:02:17

Od: warp9 <w...@w...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a):
> [...]
> Jeśli ktokolwiek wie o jakimś dobrym szpitalu lub klinice, lub ma do
> czynienia z tą specjalnością, gorąco proszę o wskazówki gdzi się zwrócić o

Klinikia i Katedra Chirurgi Ogolnej i Naczyniowej
w Wojewodzkim Szpitalu Brodnowskim, ul. Kondratowicza 8, Warszawa
www.szpital-brodnowski.waw.pl
Swietny zespol naczyniowcow, do niedawna pod kierownictwem Prof. Noszczyka

6. Data: 2005-12-30 02:40:39

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dos8us$kav$...@n...onet.pl...

> Ja wiem że zajmują się tym w Łodzi ale bardzo zależy mi na jak najlepszym
> szpitalu specjalizującym się w tej dziedzinie.

Moim zdaniem największe doświadczenie ma Klinika Chirurgii Naczyń
w Poznaniu. Jednakże warunki bytowe są tam straszne. Klinika mieści się
w budynkach klasztornych, dzierżawiąc je. Nikt tego nie remontuje, gdyż
siostry nie ukrywają, że w odpowiednim momencie wypowiedzą Klinice
umowę.
Klinika w Poznaniu już w II połowie lat 80-siątych rutynowo wykonywała
zabiegi usuwania tętniaków.

Ukłony

J.

7. Data: 2005-12-30 14:34:51

Temat: Re: Odp: tętniak w brzuchu chirurgia naczyniowa
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram obie opinie, zarówno o dużym doświadczeniu, jak i kiepskich
warunkach bytowych, choć od jakiegoś czasu pobieżne remonty w tym
budynku jednak się odbywają. Oba oddziały chirurgii naczyń są częściowo
wyremontowane, niestety sala operacyjna nie jest.

Pozdrawiam
Piotr

8. Data: 2005-12-30 20:56:39

Od: "Ewa" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednak się odbywają. Oba oddziały chirurgii naczyń są częściowo
> wyremontowane, niestety sala operacyjna nie jest.

Dzięki za podpowiedzi.na pewno się przydadzą. Tereaz tylko musimy go
przekonać że operacja jest niezbędna.
pozdrawiam :)

Ewa

proszę o wskazówkę-kobiety z Krakowa