uczulenie na witaminę C ?

1. Data: 2002-11-09 23:36:08

Temat: uczulenie na witaminę C ?
Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy nadmierne spożycie witaminy C (tabletki+sok z cytryny) może wywołać
wysypkę ?
pozdrowienia
panda

2. Data: 2002-11-10 08:04:30

Temat: Re: uczulenie na witaminę C ?
Od: Andrzej <w...@z...punkt.pl> szukaj wiadomości tego autora

panda wrote:

> czy nadmierne spożycie witaminy C (tabletki+sok z cytryny) może wywołać
> wysypkę ?
> pozdrowienia
> panda

szybciej kamienie lub piasek w nerkach

3. Data: 2002-11-10 11:21:22

Temat: Odp: uczulenie na witaminę C ?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szybciej kamienie lub piasek w nerkach

Oczywiście, że może. Czerwone kropeczki i ogromne swędzenie skóry.
Witamina C wbrew pozorom, nie jest wydalana (jej nadmiar) wraz z
moczem.
Weź wapno.

pozdrawiam

cherokee

4. Data: 2002-11-11 14:50:44

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> czy nadmierne spożycie witaminy C (tabletki+sok z cytryny) może wywołać
> wysypkę ?
> pozdrowienia
> panda

moze... kiedys malo nie "zabilem" swojej kumpeli zalecajac jej na
przeziebienie duze ilosci vit C
wysypka, dusznosc... i jeszcze nie wiadomo co trapilo ja przez kilka
godzin... wyladowala w szpitalu...
zgodnie z definicja zakladu medycyny sadowej w AM w Wawie
"Trucizna jest wszystko i nic... w zaleznosci od ilosci i drogi podania..."

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-11-11 18:59:43

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> moze... kiedys malo nie "zabilem" swojej kumpeli zalecajac jej na
> przeziebienie duze ilosci vit C

Ale co to znaczy "nadmierne spozycie" w tym przypadku? I jak bardzo zalezne
jest to od cech osobniczych? Kiedy czuje, ze zaczyna dziac sie cos zlego z
moim organizmem, potrafie przez dwa-trzy dni zjadac po 3 gramy wit. C na
dobe. Ostatnio (cos kolo dwoch miesiecy) staram sie codziennie, niezaleznie
od stanu zdrowia, przyjmowac po jednej gramowej pigule na dzien. Zadnych
negatywnych objawow. Jakie jest ryzyko kamieni czy piasku w nerkach i od
jakich innych czynnikow moze ono zalezec?

Pozdro,
Cooler

6. Data: 2002-11-13 10:41:15

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

panda wrote:

> czy nadmierne spożycie witaminy C (tabletki+sok z cytryny) może wywołać
> wysypkę ?

U mnie i u mojej starszej córki tak. Wystarcza same tabletki albo sam
sok z cytryny.
Katarzyna

Szczepienie przeciwko ospie (czarnej, zwyklej)
Bioptron Compact III Zepter
USG
Krew po pettingu
Tabaka a zdrowie