ulubione filmy, w których dużo jedzą

1. Data: 2001-09-10 16:10:52

Temat: ulubione filmy, w których dużo jedzą
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś dzieliliśmy się wrażeniami z literatury nie do końca
gastronomicznej, to może teraz dla odmiany jakieś wielkie uczty
lub romantyczne kolacje rodem ze srebrnego ekranu?
pozdr.Alex

1. Data: 2001-09-10 17:25:19

Temat: Re: ulubione filmy, w których dużo jedzą
Od: "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

----------
In article <2...@a...starogard.dialup.inetia.pl>, Aleksander
Kłosiewicz <s...@i...pl> wrote:

> Kiedyś dzieliliśmy się wrażeniami z literatury nie do końca
> gastronomicznej, to może teraz dla odmiany jakieś wielkie uczty
> lub romantyczne kolacje rodem ze srebrnego ekranu?
> pozdr.Alex

Najwiecej jedza oczywiscie w "Wielkim Zarciu" ale nie powiem, ze jest to
smaczny film. Najlpiej zas jedza chyba w "Uczcie Babette", ktora wlasciwie
jest o tym, ze nie tylko muzyka ale rowniez jedzenie lagodzi obyczaje. Pelne
smaku sa tez "Postrzyzyny". Polska kinmetografia niestety na tym tle
prezentuje sie slabo. Pewien wylom stanowi tylko slynna scena z "Ziemi
obiecanej" i epos o kawiarce z "Pana Tadeusza". Inni rezyserzy chyba nie
czuja tego tematu albo moja pamiec jest za krotka. Moze wyglosze tu herezje
ale mimo wszystko ostaia scena z "Hanibala", mowie o tej w samolocie nie o
jedzeniu mozdzku, jest dla mnie rowniez apetyczna.
czarek

1. Data: 2001-09-10 17:28:15

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
pl...
> Kiedyś dzieliliśmy się wrażeniami z literatury nie do końca
> gastronomicznej, to może teraz dla odmiany jakieś wielkie uczty
> lub romantyczne kolacje rodem ze srebrnego ekranu?
> pozdr.Alex

a mnie zawsze slina ciekła jak Franek Dolas gotował aż wszyscy żołnierze
mówili: "ZALEWAAAAJKA"

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-09-10 17:36:13

Temat: Odp: ulubione filmy, w których dużo jedzą
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@a...starogard.dialup.inet
ia.pl...
> Kiedyś dzieliliśmy się wrażeniami z literatury nie do końca
> gastronomicznej, to może teraz dla odmiany jakieś wielkie uczty
> lub romantyczne kolacje rodem ze srebrnego ekranu?
\
Uczta Babette, oczywiscie, pozdr, K

1. Data: 2001-09-10 18:19:48

Temat: Re: ulubione filmy, w których du?o jedz?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Kiedy? dzielili?my si? wra?eniami z literatury nie do ko?ca
>gastronomicznej, to mo?e teraz dla odmiany jakie? wielkie uczty
>lub romantyczne kolacje rodem ze srebrnego ekranu?
>pozdr.Alex

nie jestem pewna czy Ostatnie Tango w Paryzu sie kwalifikuje...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-10 18:35:08

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Sep 2001 19:19:48 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>nie jestem pewna czy Ostatnie Tango w Paryzu sie kwalifikuje...
>
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

w koncu to maslo ...

Art (Gruby) z pod biurka...

1. Data: 2001-09-10 18:37:24

Temat: Odp: ulubione filmy, w których du?o jedz?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:l...@4...com..
.

> nie jestem pewna czy Ostatnie Tango w Paryzu sie kwalifikuje...

Ta i owszem, ale oni chyba raczej niewiele jedli"_))))))))))

1. Data: 2001-09-10 18:49:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> w koncu to maslo ...
>
>Art (Gruby) z pod biurka...

ee, chodz za slup

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-10 18:53:13

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sens życia Monthy Pytona :)
A na deser malutkie "after eight" :)))

Jak się pan czuje ?
Lepiej
Lepiej daj wiadro............ ;)

--
Lilly was here

1. Data: 2001-09-10 18:53:28

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>nie jestem pewna czy Ostatnie Tango w Paryzu sie kwalifikuje...

jak zaliczą to "9 i 1/2 tygodnia" też poproszę

AgataW.

RE: Gdzie zjesc w W-wie?
Gdzie zjesc w W-wie?
drozdze