urlop,Atkins i takie tam

11. Data: 2003-07-29 13:33:24

Temat: Re: urlop,Atkins i takie tam
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> stosowac
>
> nie jestem Hafsa ale wrzucę swoje 3 grosze :)
>
> przy chorobie nerek atkins nie jest najlepszy ze względu na dużą ilość
> białka
Dzieki za odpowiedz.Ja jeszcze powiem,ze choroba,chorobie nierowna.Co innego
zespol nerczycowy ,co innego niewydolnosc,co innego kamica itd.Zalezy o
jakiej chorobie myslisz i na ile sa wydolne nerki.Ale doczytam
dokladnie,jesli napiszesz dokladniejsze dane o tych nerkachPozdrawiam Hafsa-
dzis z bolami za mostkiem w pracy....

12. Data: 2003-07-29 16:09:59

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bg3cnn$i28$1@inews.gazeta.pl>
Hafsa napisał(a):

> Na poczatku brakuje cukru,chleba,ciastek,jak na kazdej diecie.....

No brakuje, ale nie mozna nazwac tego glodowaniem.
Jesz wtedy to, co zaleca Atkins i glod mija.

> Czy ja wiem????Jadalam podobne potrawy na MM,czyli ryby z
> warzywami,mieso z surowkami,jajecznice itp potrawy, z tym,ze
> Atkins calkowicie zabrania wegli pod postacia zboz,ryzow
> ziemniakow ,w ostanitej fazie utrzymania diety mozna dziki ryz
> sobie przyrzadzic.Nie ma zakazow typu laczenie czegos z czyms czy
> nie laczenie.

Dieta MM, z tego co pamietam, to przede wszystkim jedzenie jakichs tam
dobrych weglowodanow? Atkins nie rozroznia dobrych na zlych. I tych i
tych nalezy jesc tak malo, ze prawie wcale.

> Ale czy obzerales sie dozwolonymi czy niedozwolonymi jedzonkami???

Nie wiem co to sa dozwolone i niedozwolone jedzonka.
W kazdym razie codziennie frytki, duzo miesa i ogromne ilosci slodyczy.
Jadalem raz, gora dwa razy dziennie.
Co dwa dni(a czasami i codziennie) Kfc lub Pizza Hut.

Mowie ci- przy takim obzeraniu to ja powinienem juz dawno byc grubasem
;)

> Zgadza sie...ale nie na moj obolaly brzuszek.No tak,nikt nie chce
> mnie pozalowac a ja naprawde cierpie.Hafsa

Hmm...na Atkinsie bolal cie brzuch czy moze masz jakas przewlekla
chorobe?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Gdy widze kota kolo plota, zawsze mu paszcze butem rozplaszcze

13. Data: 2003-07-30 07:46:09

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK <k...@e...pl> napisał(a):

> Dieta MM, z tego co pamietam, to przede wszystkim jedzenie jakichs tam
> dobrych weglowodanow? Atkins nie rozroznia dobrych na zlych. I tych i
> tych nalezy jesc tak malo, ze prawie wcale.

To zle pamietasz,owszem,mowi ale o produktach z niskim IG,to samo zreszta co
Atkins w pewnym momencie.Montignac dopuszcza jedzenie Wegli,zas Atkins
ogranicza je do minimum na poczatku.Ale zasada tworzenia potraw jest
dokladnie taka sama.

> Nie wiem co to sa dozwolone i niedozwolone jedzonka.
> W kazdym razie codziennie frytki, duzo miesa i ogromne ilosci slodyczy.
> Jadalem raz, gora dwa razy dziennie.
> Co dwa dni(a czasami i codziennie) Kfc lub Pizza Hut.

frytki i slodycze to niedozwolone,a mieso dozwolone.

> Mowie ci- przy takim obzeraniu to ja powinienem juz dawno byc grubasem
> ;)

Etam,po prostu zrobiles zigzag.

> Hmm...na Atkinsie bolal cie brzuch czy moze masz jakas przewlekla
> chorobe?

Ja na Atkinsie nie jestem-moj maz za moja namowa.Ja jestem na DO a przedtem
na MM.A brzuszek jest rozpoznany jako zespol jelita nadrazliwego.Najlepiej
czuje sie bez jedzenia warzyw w ogole.Czyli mieso,orzechy,jajka,ryby
smietana wszystko solo.Tyle ze dieta jest bardzo uboga i mi jakos nie
wystarcza.....Pozdrawiam Hafsa

14. Data: 2003-07-30 12:51:21

Temat: Odp: urlop,Atkins i takie tam
Od: "Zoe" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> [...]
Hafsa-
> dzis z bolami za mostkiem w pracy....
>

> -Nie mialam na mysli zadnej konkretnej choroby nerek, to byl tylko
przyklad
.Glownie chodzilo mi o przeciwwskazania zdrowotne do stosowania zalecen At
kinsa, jesli dobrze zrozumialam to "atkinsujac" jestesmy w stanie ketozy i
to wlasciwie niepokoi mnie najbardziej,na ile ketoza zagraza zdrowiu i zyc
iu, a moze nie ma sie czego bac?!.Moze jest ktos kto potrafi to jasno wyja
snic????

15. Data: 2003-07-30 12:53:21

Temat: Re: Odp: urlop,Atkins i takie tam
Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zoe" <z...@w...pl> wrote in news:bg8e9o$815$1@nemesis.news.tpi.pl:

> na ile ketoza zagraza zdrowiu i zyc
> iu, a moze nie ma sie czego bac?

Generalnie ketoza nie zagraza zdrowiu, jesli jest stosowana u ludzi
zdrowych.
Ketoza moze byc grozna, ale w sporadycznych przypadkach.

16. Data: 2003-07-30 13:30:49

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK <k...@e...pl> napisał(a):

> Generalnie ketoza nie zagraza zdrowiu, jesli jest stosowana u ludzi
> zdrowych.
> Ketoza moze byc grozna, ale w sporadycznych przypadkach.

Ketoza to nie to samo co kwasica ketonowa.Troche za duzo by tlumaczyc i
zaraz doczepia sie wszyscy biochemicy na grupie.Ogolnie osoby zdrowe w stan
ketozy wejsc moga.Hafsa

:Diety Niskoglikemiczne (np Montignac)
kasa za free
Czy grozi mi tryb glodowkowy?
Optymalna a MM (cytat i propozycja)
20 czerwca zakonczylem 2 tygodniowa DC i...