uzależnienia

1. Data: 2000-02-15 22:17:20

Temat: uzależnienia
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powitał.
Było o używkach, internecie, kobietach.
A ja chcę pod kątem muzyki.

Czy można mówić o uzależnieniu od muzyki? Od pewnego czasu obserwuję u
siebie niepokojące zjawisko. Słuchanie utworków amerykańskiej grupy
Creedence Clearwater Revival powoduje u mnie mało że dziwne reakcje - ale
totalną zmianę nastroju, samopoczucia, nastawienia do określonych sytuacji,
ludzi.

jestem zły - słucham CCR - jestem zadowolony
jestem zmęczony - słucham CCR - nabieram siły
odczuwam zmęczenie i niechęć - słucham CCR - przyjmuje pozycję iście
odmienną

Czy nie tak działają inne rzeczy powodujące uzależnienie (narkotyki,
alkohol)?

Mało tego - kiedyś bardzo dobry koleś stwierdził że muzyka Creedence jest
słaba i zerwałem z nim kontakty. TYLKO dlatego....

Czy to jest normalka, czy ja jestem niekoniecznie...tego...

Machalas

1. Data: 2000-02-15 23:24:07

Temat: Re: uzależnienia
Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Machalas <w...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Qfkq4.2055$G...@n...tpnet.pl...
> [...]
> słaba i zerwałem z nim kontakty. TYLKO dlatego....
>
> Czy to jest normalka, czy ja jestem niekoniecznie...tego...

Z takim uzależnieniem się jeszcze nie spotkałem. Można mieć świra ale...
Ja na przykład nie mogłem zasnąć bez muzyki, choć ostatnio uporałem się z
tym przykrym problemem.
Myślę ,że radą jest nabranie obiektywnej miary i dystansu do zespołu!
Spróbuj posłuchać czegoś innego!

Pozdrawiam
POOH

1. Data: 2000-02-16 18:36:29

Temat: Odp: uzależnienia
Od: "Pietrzak" <p...@c...retsat1.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

powinieneś się cieszyć, że masz niezawodny sposób na poprawę nastroju.

Pozdrawiam
Adam
Lodz
p...@c...retsat1.com.pl
f...@a...net.pl
ICQ: 59827080

1. Data: 2000-02-16 19:46:19

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Machalas" <w...@f...com.pl> wrote in message
> [...]
> odmienną
>
> Czy nie tak działają inne rzeczy powodujące uzależnienie (narkotyki,

Jak ja slucham jednego kawalka szantowego, to zawsze wszystkie wloski na
rekach i nie tylko staja mi deba..... i jak to wytlumaczyc?

Pajonk

1. Data: 2000-02-16 20:06:28

Od: "Janusz H." <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Machalas wrote:
> [...]
> jestem zmęczony - słucham CCR - nabieram siły
> odczuwam zmęczenie i niechęć - słucham CCR - przyjmuje pozycję iście

To minie... niestety :-( (oby nie).

> [...]
> Mało tego - kiedyś bardzo dobry koleś stwierdził że muzyka Creedence jest
> słaba i zerwałem z nim kontakty. TYLKO dlatego....

To minie... na szczęście (oby) :-).

BTW... czy przechlapę sobie... pytając co to za grupa? ;-)

> Machalas

Janusz

1. Data: 2000-02-16 20:36:19

Od: "Tomasz Jędralski" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>totalną zmianę nastroju, samopoczucia, nastawienia do określonych sytuacji,

U mnie to samo , tylko że z Lennonem . ( ale to chyba nie jest dla Ciebie
niespodzianką )

>jestem zły - słucham CCR - jestem zadowolony
>jestem zmęczony - słucham CCR - nabieram siły
>odczuwam zmęczenie i niechęć - słucham CCR - przyjmuje pozycję iście
>odmienną

U mnie występuje nieco bardziej rozbudowana forma - działająca też w drugą
dołującą ) stronę .

>Mało tego - kiedyś bardzo dobry koleś stwierdził że muzyka Creedence jest
>słaba i zerwałem z nim kontakty. TYLKO dlatego....

Oj , Stary . To rzeczywiście głupota . Ale nie będę ukrywał , że i mi
zdarzało się tak postępować . Niestety .

Pozdrawiam ! Tomasz ' Tommy ' Jędralski - http://republika.pl/lennono
' Everybody seems to think I'm lazy . I don't mind , I think they're crazy .
Runnin' everywhere at such a speed , till they find there's no need . ' -
John Lennon

1. Data: 2000-02-16 20:36:20

Od: "Tomasz Jędralski" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

POOH napisał(a) w wiadomości: <88cn58$fko$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Ja na przykład nie mogłem zasnąć bez muzyki, choć ostatnio uporałem się z
>tym przykrym problemem.

Ja mam to samo . Ludzie ! Cokolwiek ktoś napisze , ja mam to samo ! Na serio
!

Jak się z tym uporałeś ?

>Myślę ,że radą jest nabranie obiektywnej miary i dystansu do zespołu!
>Spróbuj posłuchać czegoś innego!

Do jednego muszę się przyznać - zupełnie do mnie nie trafiają rady
grupowiczów . Nie tylko ta , ale i poprzednie . Za wszystkie oczywiście
serdecznie dziękuje - doceniam Wasze dobre chęci , ale ... jakoś to do mnie
nie dociera :( .

1. Data: 2000-02-16 23:17:30

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat:
> Jak ja slucham jednego kawalka szantowego, to zawsze wszystkie wloski na
> rekach i nie tylko staja mi deba..... i jak to wytlumaczyc?

Na moj rozum jest tak: siec pajecza, siec rybacka, siec internetowa,
siec.... czyli 'poruszasz sie' w obszarze *sieci*.
Wierzysz w reinkarnacje? ;)

Pozdrawiam. :)
--
Czarek

1. Data: 2000-02-17 00:07:36

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz H. napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...
>Witam!

>To minie... niestety :-( (oby nie).

Widzisz, tak mógłbym powiedzieć, gdyby Creedence był moją fascynacją - ot,
dobra kapela którą slucham od jakiegoś czasu i tyle. A ja Creedence katuje
już... duuużo czasu (nie powiem, bo się zdradzę wiekiem - na razie tylko
Kubuś bardzo Fatalista wie, ile mam lat :-)))) )
I ANI JEDNEJ oznaki znudzenia zespołem. Ani pół....

>To minie... na szczęście (oby) :-).

Oby. Fakt. Zobaczymy.

>BTW... czy przechlapę sobie... pytając co to za grupa? ;-)

John Fogerty
Tom Fogerty
Stu Cook
Doug Clifford
- zgadali się w 1965 roku i zaczęli grywać coś w stylu Presleya. Potem, po
długich, żmudnych próbach, wyszlifowali sobie własny styl i stworzyli
pokręconą nazwę - Creedence Clearwater Revival. Rozwiązali się w 1972 roku.
Ogólnie - grali bluesa i rock`n`rolla. Niby nic nowego,ale JAK oni to grali.
Człowieku, JAK ONI TO GRALI !!! Ty nie masz pojęcia chłopie JAK ONI TO
GRALI.... Stary, po prostu....aż słów mi zabrakło. JAK ONI GRALI !!!!!

(i powiesz, że jestem normalny? :-)) )

Polecam Creedence Clearwater Revival, ale jeśli Ci "nie siądzie", to ani mru
mru na grupie, bo jak przeczytam, to powiesze za coś, co boli najbardziej -
Bartek Nagorny nazywa to "cohones" czy jakoś tak....

Machalas

1. Data: 2000-02-17 00:07:38

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat napisał(a) w wiadomości: ...

>Jak ja slucham jednego kawalka szantowego, to zawsze wszystkie wloski na
>rekach i nie tylko staja mi deba..... i jak to wytlumaczyc?
>
>Pajonk

Ty masz jeden, ja mam 65 (tyle Creedence spłodził).
I jak to wytłumaczyć?

wyobrazić, gdyby moje włosy na głowie stanęły dęba.

Machalas

prośba
Do psychologa
Internet - leczy , czy poglebia samotnosc ?
Re: Dzis mi smutno
Potrzebuje Waszej pomocy