wejście w stan ketozy a bigos ;)

1. Data: 2003-10-23 21:11:09

Temat: wejście w stan ketozy a bigos ;)
Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wwszystkihc serdecznie :)
Od dłuższego czasu poczytuję sobie posty grupy, no i postanowiłam spróbować
diety Atkinsa na początek:) Okazało się, że moja kochana mama przygotowuje
nam bigosik, jedno z moich ulubionych dań swoją drogą. No i teraz właśnie
mam wątpliwości: od jutra chcę zacząć dietę i nie wiem czy ten bigos nie
zrobi mi "krzywej roboty". Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam
Katka

2. Data: 2003-10-23 22:28:16

Temat: Re: wejście w stan ketozy a bigos ;)
Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli wiecej bedzie miecha niz kapuchy to moze jakos przejdzie, ale
osobiscie odradzam Ci bigos w pierwszej fazie. Lepiej byc juz w ketozie i
zrobic takie odstepstwo, bo w ten sposob mozesz na paskach sprawdzic jakie
sa skutki (czy wywalilo Cie z ketozy czy nie)
Pozdrawiam perfidnie i zycze silnej woli :)

3. Data: 2003-10-24 06:07:42

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

od jutra chcę zacząć dietę i nie wiem czy ten bigos nie
> zrobi mi "krzywej roboty". Co o tym sądzicie?

Musisz sobie policzyć ile jest w 100 gramach bigosu węglowodanów.
Jeżeli nie przekroczysz 20 gram dziennej dawki, to wszystko jest OK.
Atkins, to nie jest MM, gdzie musisz uważać na łączenie(niełączenie) i IG.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2003-10-24 12:41:28

Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi. Sprawdziłam ile jest ww w bigosie: 3,9 na 100 g, wiec
pewnie sie skusze:-D Najwyżej będę juz tego dnia pilnowała innych "ukrytych"
ww
Perfidia, dzięki za życzenia silnej woli - może jakoś wytrzymam :)
Pozdrawiam serdecznie
Katja

5. Data: 2003-10-24 18:28:20

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"ukrytych"
> ww
> Perfidia, dzięki za życzenia silnej woli - może jakoś wytrzymam :)

Hmmm, a mozesz sie podzielic wiedza gdzie to sprawdzilas?? :)

bylabym wdzieczna:)
Kasia

6. Data: 2003-10-24 19:15:06

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> wrote in

> Sprawdziłam ile jest ww w bigosie: 3,9 na 100 g

Kapusta biała Porcja = œrednia porcja = 100g wegle: 7,4 g

Bigos robi sie z kapusty, prawda?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

Niczego sie nie wyrzekam, do niczego sie nie przywiazuje.

7. Data: 2003-10-24 22:11:41

Temat: Odp: wejście w stan ketozy a bigos ;)
Od: "Kafka" <i...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK napisał:

> Kapusta biała Porcja = średnia porcja = 100g wegle: 7,4 g
> Bigos robi sie z kapusty, prawda?

Tak, ale mozna z kiszonej, wtedy faktycznie wychodzi tyle wegli -
zakladajac, ze nie ma w w/w bigosie zadnych innych wegli. A np. czesto
dodaje sie przecier pomidorowy, ktory pewnie jest wysoko-weglowy.
Kapusta kiszona ma ~3,4 W/100g, wiec moze byc bigos 3,9W/100g.
Katja, jak wyliczylas ilosc W w twoim bigosie? Wzielas pod uwage takie
skladniki jak cebula czy przecier pomidorowy? (ja na Atkinsie zdziwilam sie,
ze cebula ma duzo wegli - oczywiscie w odniesieniu do 20 gram dziennie).

Pozdrawiam
Kafka

8. Data: 2003-10-24 22:57:58

Temat: Re: Odp: wejście w stan ketozy a bigos ;)
Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kafka" <i...@n...gazeta.pl> wrote in

> Tak, ale mozna z kiszonej, wtedy faktycznie wychodzi tyle wegli -
> zakladajac, ze nie ma w w/w bigosie zadnych innych wegli.

No fakt, nie pomyslalem o tym.

A np. czesto
> dodaje sie przecier pomidorowy, ktory pewnie jest wysoko-weglowy.

Otoz nie!:)
Przecier pomidorowy, ktory stosowalem zamiast keczupu(keczup - 100 gr/24
wegle) mial tylko 3.7 wegli na 100.;)
Polecam tym, ktorzy tesknia za keczupem, a mdli ich majonez i znudzila sie
musztarda.

Dzis mam dzien doladowania. 13 dni diety i schudlem 4.5 kg. To duzo biorac
pod uwage, ze co dwa dni zajadalem sie KFC i co kilka dni przekraczalem
dzienna dawke 20 weglowodanow. Nie pilem wody mineralnej, tylko kole light.
Okazuje sie, ze z kazdym razem jak wchodze na diete to wprowadzam coraz
wiecej modyfikacji, ktore w zaden sposob nie wplywaja na jej skutecznosc.

Za dwa dni powrot i walka z ostatnimi 3 kg nadwagi(urojonej, bo bmi mam
prawidlowe).

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Nie ma wiekszej radosci dla glupiego, jak znalezc glupszego od siebie

9. Data: 2003-10-25 07:02:09

Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pchla Szachrajka napisała
> wiec
> "ukrytych"

Kasia z BBPR napisała >
> Hmmm, a mozesz sie podzielic wiedza gdzie to sprawdzilas?? :)

Po prostu sprawdziłam w tabelach kalorycznych :-) na stronie
http://www.puella.pl/tabela.php3
Zreszta nawet jesli jest troche wiecej tych nieszczesnych ww, to i tak zjem
ten bigos ;-) Takie małe odstępstwo od zasad :-)
Pozdrawiam cieplutko
Katka

10. Data: 2003-10-25 07:05:06

Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisał: >
(ciach)
> [...]
> wiecej modyfikacji, ktore w zaden sposob nie wplywaja na jej skutecznosc.
>
> Za dwa dni powrot i walka z ostatnimi 3 kg nadwagi(urojonej, bo bmi mam

Wiesz co, ja się coś obawiam że nie będę miała silnej woli, żeby stosować
dokładnie wszystkie zasady Atkinsa a schudnąć też nie mam zbyt wiele (ok. 5
kg)Możesz mi powiedzieć jaką miałeś średnią dawkę" węglowodanów dziennie?
Aha, i co to jest to doładowanie??
Katka

Czy Jan Kwaśniewski jest oszustem?
magnez