Re: window color w lazience

1. Data: 2003-03-04 17:06:56

Temat: Re: window color w lazience
Od: "Katarzyna Kowalska" <k...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
news:b3l8ql$v3e$02$1@news.t-online.com...
> Po ostatnich dyskusjach na temat windol color postanowilam zrobic cos
> takiego do lazienki. Napalona pomyslem kupilam ksiazke, wlasnie z motywami
> do lazienki i chcac sie zabrac do roboty zostalam powstrzymana przez
mojego
> meza. Otoz postawil mi pytanie czy kafelki sie nie odbarwia albo zabarwia,
> bo sa prawie biale. Problem w tym, ze wynajmujemy mieszkanie i nie
> chcielibysmy przy wyprowadzce robic lazienki na nowo, ktorej juz nie
> bedziemy uzywac.
> Macie jakies doswiadczenia w tym zakresie?

Poslalam na priva, ale cos mi odbilo, ze nie tak, wiec jeszcze raz to samo
na grupe:

Czesc:-)
Jestem cicha wielbicielka grupy. Na forum romanum raczej sie nie ujawniam -
zbyt malo dziergam. Przeczytalam Twoje zapytanie i dziele sie wlasnymi
doswiadczeniami.
Ja taka madra i zapobiegliwa nie bylam. Na kafelkach w kuchni mam juz od
jakis czterech miesiecy (a moze wiecej) przyklejone wzorki - przed chwila
sprawdzilam czy sie nie odbarwily i odetchnelam - nie ma ani sladu na kaflu.
Dla uscislenia: mam kafle takie typu przecierka (zólto-pomaranczowe) - nie
calkiem gladkie, wiec ciezko bylo wzorki przyczepic.
A gdzie wynalazlas wzory lazienkowe (jakie masz?) masz moze skaner zeby sie
podzielic?
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-05 07:25:52

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Ja taka madra i zapobiegliwa nie bylam. Na kafelkach w kuchni mam juz od
> jakis czterech miesiecy (a moze wiecej) przyklejone wzorki - przed chwila
> sprawdzilam czy sie nie odbarwily i odetchnelam

Sorry, ze Ci narobilam paniki. Ja sama bym na ta mysl tez nie wpadla - wina
meza!

> A gdzie wynalazlas wzory lazienkowe (jakie masz?)

Mam ta ksiazeczke:
http://www.wollywood.de/html/Rico/mal13.html
http://www.wollywood.de/html/Rico/mal13in.html

masz moze skaner zeby sie
> podzielic?

Niestety nie, ale probuje jakis dorwac. Mam w sumie mozliwosc u tescia, ale
on ma fatalne ustawienia i scany wychodza w oplakanym stanie, a nie chce mu
grzebac, bo dokladnie tez sie na tym nie znam.

MonikaB

1. Data: 2003-03-06 15:51:11

Temat: Odp: window color w lazience
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Biermann <m...@g...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:b448dr$v9g$00$...@n...t-online.com...

> [...]
mu
> grzebac, bo dokladnie tez sie na tym nie znam.

Gdybys jednak skanowala, to ja tez poprosze :)))
Kianit

1. Data: 2003-03-06 21:49:28

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Jak bede miala scany to tu dam cynk
MonikaB

1. Data: 2003-03-07 12:43:28

Od: "Katarzyna Kowalska" <k...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bede miala scany to tu dam cynk
> MonikaB
Super by bylo:-)
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-07 20:51:54

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie dzis maz mi kupil scaner. Na razie "oswajam" go, albo lepiej na
odwrot. Tak, ze niedlugo cos bedzie!
MonikaB

1. Data: 2003-03-07 23:26:27

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Biermann <m...@g...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:b4b0cu$llr$04$...@n...t-online.com...
> wlasnie dzis maz mi kupil scaner. Na razie "oswajam" go, albo lepiej na
> odwrot. Tak, ze niedlugo cos bedzie!
> MonikaB

O, wiedzial co czyni, zaplusowal ;)))
To ja laskawie poprosze na r...@w...pl :)))))
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia :))))
Kianit

1. Data: 2003-03-07 23:50:23

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

No najpierw musimy sie z tym nowym czlonkiem rodziny zaprzyjaznic, znalezc
to co najbardziej lubi (programy) i dosjsc do tego jaka obsluga mu
najbardziej przasluguje ;-)
Tylko z powodu tego forum to urzadzenie mam! Jak do tej pory, jakos mi tego
nie brakowalo. Dotalam w ostatnim czasie tyle wzorow od dziewczyn z forum,
ze chcialabym sie tez moimi podzielic.
Tylko byl problem z miejscem na to urzadzenie. Ralf jednak znalazl cos
takiego malego, ktore tez mozna postawic pionowa, ze pasuje na nasze biurko.
Prosze nie tracic cierpliwosci, posty sa zaznaczone na czerwono i gdy juz
"gada" udomowimy, to ede slac!
Milego weekendu!

> [...]
>
> O, wiedzial co czyni, zaplusowal ;)))
> To ja laskawie poprosze na r...@w...pl :)))))
> Pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia :))))

Re: cos z koralikow
EXTRA DZIEWCZYNY !!!!
EXTRA DZIEWCZYNY !!!!
przeliczniki na druty
Re: przywitanko i... przechodze^ do interesu :-)