winorośla- gdzie mogę kupić???

11. Data: 2003-05-21 05:32:22

Temat: Re: winorośla- gdzie mogę kupić???
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Mietek" <m...@p...fm> writes:

> Poza tym facet był chyba nie zorientowany bo na początku sprzedawał
> je po 10zł, ale po tygodniu czy dwóch się skapnął i podniósł do 15zł
> co IMO i tak było tanio.

Ceny roślin są rzeczą względną, ale 15 zł za sadzonkę popularnej
odmiany, u szkółkarza, wydaje się być wygórowaną ceną.

Pozdrawiam,
Grzesiek

12. Data: 2003-05-21 05:39:43

Temat: Odp: winorośla- gdzie mogę kupić???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:u...@s...net...

> Ceny roślin są rzeczą względną, ale 15 zł za sadzonkę popularnej
> odmiany, u szkółkarza, wydaje się być wygórowaną ceną.

Powiem więcej. To zdzierstwo. W szkółkach na ogól mozna kupic po 5-7 zł (za
wyjątkiem Myśliwca oczywiście, ale on ma najlepsze sadzonki),
Pozdrawiam ;-)
Janusz

13. Data: 2003-05-21 05:47:26

Od: "skodex" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W Nowej Soli właściciel podał cenę 8- 7zł/ szt. A już wiem, że we Wrocławiu
sąsiad kupował winorośl Bianca po 10zł/ szt. Przy ilości ok. 15- 20szt,
które chcę kupić to koszt dojazdu do NS i tak mi się zwróci.

--
skodex
skodex(no spam)atpoczta.fm

14. Data: 2003-05-21 05:49:44

Temat: Re: Odp: winorośla- gdzie mogę kupić???
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> Powiem więcej. To zdzierstwo. W szkółkach na ogól mozna kupic po 5-7 zł (za
> wyjątkiem Myśliwca oczywiście, ale on ma najlepsze sadzonki),

Wiesz, nawet w słynnej winnicy, w hurcie, ceny niewiele odbiegają od
podanych przez Ciebie... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

15. Data: 2003-05-21 05:49:49

Od: "skodex" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> wyjątkiem Myśliwca oczywiście, ale on ma najlepsze sadzonki),

Czy możesz podać namiary na Myśliwca?

--
skodex
skodex(no spam)atpoczta.fm

16. Data: 2003-05-21 06:29:00

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skodex <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:baf420$775$...@n...onet.pl...

> Czy możesz podać namiary na Myśliwca?

www.winnicagolesz.gal.pl

Pozdrawiam ;-)
Janusz

17. Data: 2003-05-21 06:29:00

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"skodex" <s...@p...fm> writes:

> Czy możesz podać namiary na Myśliwca?

winnicagolesz.gal.pl

Pozdrawiam,
Grzesiek

18. Data: 2003-05-21 12:02:45

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Mietek

> pozdrawiam i witam wszystkich bo chyba jest to mój pierwszy post na tej
> grupie
> Mietek

Witaj, tylko nie pisz o winoroślach to niezbyt ulubiony temat na grupie :-)
:-) Bogusław

19. Data: 2003-05-21 15:49:23

Od: "Mietek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj, tylko nie pisz o winoroślach to niezbyt ulubiony temat na grupie
:-)
ale za to popularny i w ten sposób można nabić trochę statów:-)
tak czy owak zważywszy na wielkość ogródka to raczej nie mam szans załapać
się na pierwszą dziesiątkę najaktywniejszych grupowiczów:-(
pozdrawiam
Mietek

20. Data: 2003-05-21 19:22:23

Od: "Ludomir Pawlowicz" <l...@t...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji tej dyskusji , poszukuje winorosl kasztanowata (tetrastigma
voinierianum, chestnut wine). Czy ktos wie gdzie to mozna kupic ?

pozdrowienia
Ludek

ozdoby do ogrodu - sprzedam
Organizacja