witam

1. Data: 2002-04-10 11:40:08

Temat: witam
Od: "Rejfi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Bardzo mi milo Was wszystkich powitac. Mam na imie Asia, mieszkam w
Warszawie. Jestem szczesliwa mezatka, i mama 16-miesiecznego Michalka. Do
zapisania sie na Wasza grupa namowila mnie znana Wam chyba Sasanka.
Poznalysmy sie jakis czas temu na Necie, a ze mieszkamy niedaleko, to czesto
spotykamy sie na spacerach. To tyle na razie, bo musze nadrobic zaleglosci i
przeczytac Wasze posty.
Pozdrawiam goraco - Rejfi czyli Asia, kolezanka Sasanki.

2. Data: 2002-04-10 17:41:59

Temat: Re: witam
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rejfi <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9190u$8u7$...@n...onet.pl...
> [...]
czesto
> spotykamy sie na spacerach. To tyle na razie, bo musze nadrobic zaleglosci

Witaj Joasiu
milo Cie powitac :-)))))

Pozdrawiam cieplutko
Magda i Michaś (10,5 mca)

3. Data: 2002-04-10 18:14:32

Od: "Sasanka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rejfi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeczytac Wasze posty.
> Pozdrawiam goraco - Rejfi czyli Asia, kolezanka Sasanki.

Nie bede sie bawic w klub wzajemnej adoracji ( ;) ) ale Asia to faktycznie
moja kolezanka :). Przyznaje sie z przyjemnoscią :)

Pelniac honory domu witam w imieniu calej reszty milych ludzi tu piszacych
:)

Pozdrawiam
Sasanka

4. Data: 2002-04-10 22:24:42

Temat: Odp: witam
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolezanko "naszej" Sasanki;)) sa naszymi kolezankami
Witaj:)
UlaST

5. Data: 2002-04-12 15:10:47

Od: aRt <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rejfi wrote:

> [...]
> zaleglosci i przeczytac Wasze posty.
> Pozdrawiam goraco - Rejfi czyli Asia, kolezanka Sasanki.
witamy witamy
przyjaciele naszej rodzinki sa rowniez w naszej rodzince
--
% aRt %

dzieci!!!!!!!!!!!
Mamy syna.