wspomagacze w odchudzaniu

1. Data: 2002-03-25 20:04:28

Temat: wspomagacze w odchudzaniu
Od: " evik" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli znacie jakieś preparaty wspomagajace odchudzanie,które można kupić bez
recepty,to prosze o podanie nazw.Potrzebuje schudnąć,a widze że bez pomocy
nie da rady.

2. Data: 2002-03-26 09:48:41

Temat: Re: wspomagacze w odchudzaniu
Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " evik" <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
bez
> recepty,to prosze o podanie nazw.Potrzebuje schudnąć,a widze że bez pomocy

Mysle ze bez pomocy lekarza nie dasz rady

Zaslav

3. Data: 2002-03-26 09:55:14

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " evik"
> [...]
bez
> recepty,to prosze o podanie nazw.Potrzebuje schudnąć,a widze że bez

Żółtka jaj, masło, smalec. Dostępne bez recepty.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

4. Data: 2002-03-26 17:35:10

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bez
> recepty,to prosze o podanie nazw.Potrzebuje schudnąć,a widze że bez pomocy

Jedynym bardzo skutecznym środkiem _wspomagającym_ (podkreśliłem słowo
wspomagającym) odchudzanie są preparaty oparte na mieszaninie 20 mg efedryny
(lub ziółka Ma Huang) i 200 mg kofeiny (guarana, red bul, kawa). Oprócz
znacznego zmniejszenia głodu powodują podwyższenie metabolizmu oraz
sprawiają, ze organizm woli używać tłuszczu jako paliwa. Bardzo dobre efekty
zostały potwierdzone niezależnymi badaniami (czego nie można powiedziec o
karnitynie). Nadaje się tylko dla osób zdrowych. Chorzy na serce, wysokie
cisnienei nerki itp mogą się wykończyć na amen po jednej dawce. Prawie nie
do nabycia w Polsce - chyba jest nielegalny. Studenci mieszają grypex lub
tussipect z tabletkami z kofeiną. Ale to jest już bardzo głupi pomysł.

--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

5. Data: 2002-03-26 21:54:16

Temat: Odp: wspomagacze w odchudzaniu
Od: "GosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik evik <e...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7nvsc$ei5$...@n...gazeta.pl...
> [...]
bez
> recepty,to prosze o podanie nazw.Potrzebuje schudnąć,a widze że bez pomocy

http://www.gazeta.pl/usenet/

kup zwykły chrom organiczny, możesz też jakieś wypełniacze z otrąb
(np.magnezytki), bierze sie przed jedzeniem, u mnie dziala, zdecydowanie
zapychają,
gosiaS.

6. Data: 2002-03-27 20:18:37

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bez
> recepty,to prosze o podanie nazw.Potrzebuje schudnąć,a widze że bez pomocy

http://www.gazeta.pl/usenet/

Znam Herbalife sam schudłem i żona też szczególy www.mojawaga.pl/kama
Ps .proponuje też swoją pomoc i doświadczenie

7. Data: 2002-03-27 20:50:30

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "druid" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Znam Herbalife sam schudłem i żona też szczególy www.mojawaga.pl/kama
> Ps .proponuje też swoją pomoc i doświadczenie

Cyt.
[...] Netykieta
Dokument ten zawiera podstawowe informacje dotyczące tzw. "zasad
dobrego
wychowania" przy korzystaniu z grup news i list dyskusyjnych.

[...]
Ogłoszenia i inne takie.
Niedopuszczalne jest posługiwanie się listami/grupami dyskusyjnymi w
celach komercyjnych z wyjątkiem list/grup o takim własnie
przeznaczeniu
[pl.ogloszenia.*, pl.praca.*, hierarchia *.biz*].
Także do wysyłania ogłoszeń niekomercyjnych zaleca się używanie grup
pl.ogłoszenia.*, a tylko w wyjątkowych okolicznościach można je
posłać
na grupę o tematyce zgodnej z tematyką anonsu.

I dalej:
Mimo że nie istnieje żadna centralna zwierzchność
pilnująca przestrzegania
zasad netykiety, za ich łamanie grożą różnorakie konsekwencje,
poczynając
od reprymendy przesłanej listem prywatnym, poprzez publiczne
napiętnowanie, a skończywszy na bardziej drastycznych posunięciach
takich
jak kasowanie listów, skreślenie z listy subskrybentów, lub
powiadomienie
Twojego administratora. Ponadto stosowanie się do zasad netykiety
świadczy
o obyciu i kulturze sieciowej użytkownika.
Patrz też:
Usenet news w Polsce
Wyczerpujące omówienie Netykiety Grzegorza Sapijaszki
Wskazówki dla użytkowników i zasady etykiety Arlene H. Rinaldi w
tłumaczeniu Krzysztofa Snopka
Etyka Usenetu Jarosława Rafy
Co to takiego Usenet Jarosława Rafy
Elementarz Internetu Macieja Uhliga
Netykieta, komunikacja elektroniczna, telnet, ftp

**************************

Ta grupa jest i tak wyjątkowo cierpliwa, ale ogranicz , proszę , to swoje
spamowanie.
Pzdrw
Piotr

8. Data: 2002-04-05 09:52:45

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Jedynym bardzo skutecznym środkiem _wspomagającym_ (podkreśliłem słowo
> wspomagającym) odchudzanie są preparaty oparte na mieszaninie 20 mg
> efedryny

Czy efedryna nie jest przypadkiem jakoś 'spokrewniona' z amfetaminą?
Tak pytam, bo coś mi się kojarzy, a na farmacji się znam słabo, a amfetamina
podobno wykazuje spory efekt odchudzający.
Zresztą zapytam przy najbliższej okazji koleżanki - lekarz psychiatra,
więc się zna. :-)

> Prawie nie do nabycia w Polsce - chyba jest nielegalny.

Zgadzało by się z moją tezą o 'pokrewieństwie'...

> Studenci mieszają grypex lub tussipect z
> tabletkami z kofeiną. Ale to jest już bardzo głupi pomysł.

Kofeina w pastylkach (100mg IIRC) też jest na receptę. Natomiast bez
recepty jest 'Kofex' (40mg kofeiny). Z tym, że studenci używają tego jako
środka pobudzającego w czasie sesji. Z grypexem się nie spotkałem, raczej
preparaty witaminowe typu 'pluszzz', ale brzmi sensownie, bo kwas
acetylosalicylowy (i chyba paracetamol) wzmagają działanie kofeiny (i
odwrotnie).

--
/**** There are many ways to get what you want ****\
***** I use the best I use the rest *****

9. Data: 2002-04-07 04:57:15

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy efedryna nie jest przypadkiem jakoś 'spokrewniona' z amfetaminą?
> Tak pytam, bo coś mi się kojarzy, a na farmacji się znam słabo, a
amfetamina
> podobno wykazuje spory efekt odchudzający.

Jest i to bardzo. Wystarczą bodajże dwie proste reakcje i z naturalnie
występującej efedryny otrzymujemy synteczyny narkotyk - amfetaminę.
Efedryna stosowana _w_nadmiarze_ też może służyć idiotom do uzyskania
"speedu".
Dawki stosowane przy odchudzaniu oraz _spełnienie_pozostałych_warunków_
sprawiają, że jest bardzo bezpieczna, bardziej niż papierosy, czy alkohol.
W odróżnieniu od amfetaminy nie powoduje ona wyczerpania neuroprzekaźnika i
po odstawieniu jedyny efekt uboczny jest taki jak np nie wypicie takiej
ilości kawy jak zwykle, nie wywołuje depresji. Oprócz odchudzania ma
zastosowanie do pobudzenia przed intensywnym treningiem. W przypadku
dyscyplin takich jak np maraton, czy kolarstwo jej zbyt wysoki poziom w
moczu jest uważany jako doping, podobnie jak i dobrze znanej nam kofeiny.

> [...]
> preparaty witaminowe typu 'pluszzz', ale brzmi sensownie, bo kwas
> acetylosalicylowy (i chyba paracetamol) wzmagają działanie kofeiny (i

Grypex czy Tussipect służą jako źródła efedryny, do tego duuuża czarna i
aspirynka. Problem w tym, że chemicznie czysta efedryna podobno wykazuje
działanie pobudzające i to dużo wyższe i krócej działające od ekstraktów
ziołowych ale nie wykazuje działania wspomagającego odchudzanie.

Kupiłem za wielką wodą kilka tego typu specyfików w celu skosztowania. Co do
efektów pobudzających, to pierwszy i drugi dzień prawie nie można usiedzieć
na miejscu. Na trzeci dzień mija i praktycznie jedyny efekt to mniejsze
zmęczenie np po południu. Wtedy niektórzy podobno zwiększają dawkę i tak
powstają historie o szkodliwości. O tym co może zrobić nieodpowiedzialne
używanie można poczytać na www.hyperreal.pl Nożem też można się posłużyć w
pożyteczny i szkodliwy sposób.

O działaniu odchudzającym na sobie na razie nie mogę nic powiedzieć dopóki
nie spróbuję przez pewien okres. Wydaje mi się, że do odchudzania słuzy
dieta a ECA czy EC jedynie wspomaga. Najbardziej pomaga _znaczne_
zmniejszenie uczucia głodu przez co najmniej 5-7 godzin. Ponadto efekt
pobudzający pomaga zlikwidować obniżoną aktywność z powodu małej ilości
węglowodanów i kalorii. Podobno też ECA chroni mięśnie zwiększając znacznie
udział spalonego tłuszczu i zmniejszając mięśni w utraconej masie ciała.
Bardzo wyraźny jest zwiększony poziom metabolizmu, robi się dużo cieplej,
prawie gorąco.

W Polsce ECA jest zupełnie nieznany. Brak jakichkolwiek wzmianek w prasie.
Często budzi negatywne skojarzenia. Ci, którzy go znają to zwykle ćpuny. Za
to wszyscy wiemy, że np papierosy z niską zawartością nikotyny czy dwa duże
piwa nie szkodzą, wręcz są korzystne dla zdrowia. ;-)

10. Data: 2002-04-08 08:39:48

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński <j...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8ojm8$n8f$...@n...tpi.pl...
> W Polsce ECA jest zupełnie nieznany. Brak jakichkolwiek wzmianek w prasie.
> Często budzi negatywne skojarzenia. Ci, którzy go znają to zwykle ćpuny.

No to sie wreszcie kolega otworzyl ;))

pozdrawiam Chaciur

maca jeszcze raz...
schudnac 5 kilo