wyłamany palec u reki

1. Data: 2003-03-29 21:39:50

Temat: wyłamany palec u reki
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Kolega wylamał mi palca gdy wbilem mu palce w jego oczy.
Palec bolał i boli tylko przymocnym zgięciu (normalnym-miesniami) i troche
sie grubszy zrobil przy stawie.
Boli coraz mniej, i coraz dalej da sie zginac(staw jest taki sztywnyjakis)
ale do gory niechce sie wyprostowac do konca niestety, jako ze niehchce miec
jednego palca niedowyprostowania zapytuje ws co mam zrobic i czy konieczn
ajest wizyta u lekarza(palec jest owiele grubysz w stawie niz inne obok i
ten sam u drugiej reki.

2. Data: 2003-03-29 22:41:59

Temat: Re: wyłamany palec u reki
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ajest wizyta u lekarza(palec jest owiele grubysz w stawie niz inne obok i

Co trzeba zrobic? Mysle, ze nie wbijac wiecej koledze palcow w oczy ;))
A powazniej, to popros kogos zeby delikatnie ujal twoj paluszek w dlon i
brutalnie szarpnal do siebie w najmniej spodziewanym momencie. Powinno
pomoc. Najlepiej popros o to tego kolege, to bedziesz mial pewnosc, ze zrobi
to odpowiednio brutalnie. :)

/havelock

3. Data: 2003-03-30 09:09:44

Temat: Odp: wyłamany palec u reki
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> brutalnie szarpnal do siebie w najmniej spodziewanym momencie. Powinno
> pomoc.
sam to zrobie sobie tylko powiedz czy znowu niebedziemnie bolał przez
miesiac bo ja mam koncert a bez palca trudno gra sie na gitarze .
Na pewno pomoze?a napisz z "technicznej" strony co tam sie zrobi w tym
stawie jak sobie go wyciągne, i czy mam to zrobic na maxa czy troche lżej

4. Data: 2003-03-30 11:29:25

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na pewno pomoze?a napisz z "technicznej" strony co tam sie zrobi w tym
> stawie jak sobie go wyciągne, i czy mam to zrobic na maxa czy troche lżej

Watpie czy 'sam to sobie zrobisz'. To wbrew pozorom nie jest takie proste,
szarpnac sie odpowiednio mocno za palec. Czy 'na maxa' to nie wiem, jesli
jestes kulturysta albo ciezarowcem, to nie radze ;)
Popros tate/brata/kolege, tak bedzie najprosciej. A co sie z tym stawem
dzieje, tego nie wiem, wazne ze skutkuje. Po dwoch, trzech dniach powinno
nie byc sladu.

/havelock

5. Data: 2003-03-30 19:22:59

Temat: Re: Odp: wyłamany palec u reki
Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b66ca4$2pi$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze wookash

> Na pewno pomoze?a napisz z "technicznej" strony co tam sie zrobi w
> tym stawie jak sobie go wyciągne, i czy mam to zrobic na maxa czy
> troche lżej
Jak się chcesz "bawić" w ten sposób, to mi tak kiedyś ojciec pomógł,
ale było to ZARAZ po urazie, kiedy już jest opuchlizna, to nie wiem,
czy wtedy można. Powiedział, że obejrzy, chwycił za koniec i nagle
wykonał ruch, jakby chciał strzelić z bata, szybki ruch nadgarstkiem w
góre i dół. Pomogło :-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

[ot?] kwiaty w szpitalu
[ot?] kwiaty w szpitalu
[ot?] kwiaty w szpitalu
badania krwi- prosba