(xxx)Znaki zodiaku Lanarte-problemik

1. Data: 2003-07-10 17:37:31

Temat: (xxx)Znaki zodiaku Lanarte-problemik
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was haftowała znaki zodiaku Lanarte?(szczegolnie chodzi mi o
wodnika ale w innych z tej seriichyba tez sa te oznaczenia).Obleciałam
dzisiaj wszystkie sklepy z mulinka DMC u nas i panie mi tlumaczyły ,ze
takich numerkow nie ma po prostu,w co nie za bardzo wierze.
Wiec jesli ktoras z Was je haftowała to mam pytanka:
-czy w tym przypadku DMC24 to czysty złoty czy złoty przydymiony czy
ciemny złoty?Jak ładniej wyjdzie?Bo numerku 24 nigdzie niet ale tak sama
sobie na oko popatrzylamna foto
-DMC201 nigdzie nia ma a na oko jakis biały nie wiem czy to bialy czy ultra
bialy czy snieżny biały czy raczej ecru?W zadnej tabelce ,nawet na stronie
firmowej ani w przelicznikach nie znalazłam tego numerku:((
Dzieki z gory za podpowiedz.

Pusia(z zielonego jak jaszczurka Białegostoku)

1. Data: 2003-07-11 08:52:24

Temat: Odp: (xxx)Znaki zodiaku Lanarte-problemik
Od: "JolaG" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -czy w tym przypadku DMC24 to czysty złoty czy złoty przydymiony czy
> ciemny złoty?Jak ładniej wyjdzie?Bo numerku 24 nigdzie niet ale tak sama
> sobie na oko popatrzylamna foto

Ja haftuje wlasnie skorpiona, na razie o tym nie mysle tylko robie cala
reszte,ale mam numerek 24.Tez pytalam w sklepach i tez nic nie wiedza,ale ja
chyba sie zdecyduje na intensywny zloty.Wydaje mi sie,ze tak bedzie
najlepiej,ale moze faktyczni ktos juz haftowal i podpowie.
Pozdrowienia z Gdyni-Jola

1. Data: 2003-07-25 09:19:47

Temat: Re: (xxx)Znaki zodiaku Lanarte-problemik
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatko ja dokładnie o tym pisałam jakiś czas temu i chyba nawet podawałam
zastępcze kolory :) jeśli nie znajdziesz to jak wrócę w przyszłym tygodniu
do Białegostoku to ci podam zastępcze kolorki :)

Magda

wyhaftowanie logo na koszulce
www.lanarte.com
[xxx] jednokolorowe