zakwasy i to ostre :)

1. Data: 2003-04-13 18:10:44

Temat: zakwasy i to ostre :)
Od: "retool" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
czy ktos moglby poradzic mi czym mozna zlagodzic "zakwasy"?
slyszalem ze picie duzej ilosci wody pomaga,czy to prawda?

a tak wlasciwie skad ten kwas w mięsniach...ledwo sie ruszam :|

pzdr

2. Data: 2003-04-13 18:30:56

Temat: Re: zakwasy i to ostre :)
Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 13.04.2003 o 20:10 ) retool napisał:

> a tak wlasciwie skad ten kwas w mięsniach...ledwo sie ruszam :|

W wielkim skrócie, to bierze się on z spalania beztlenowego.

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

3. Data: 2003-04-13 20:05:33

Temat: Odp: zakwasy i to ostre :)
Od: "Zuza" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Najlepiej to rozćwiczyć te zakwasy, żeby wypłukać ten kwas. Oznacza to, że
trzeba poprostu jeszcze troche poćwiczyć. Brzmi strasznie ale jest
skuteczne.
Pozdrawiam Zu

4. Data: 2003-04-13 20:49:48

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

na takie mega zakwasy to cwiczenie niepomoze, awiem co mowie,(pocwiczysz
przestaną bolec ppo godzince znowu wrocą)
sam jakos zawsze wytrzymywalem (aaaaaiiiii) ale proponuje apap albo
jakisinnys rodek przeciwbolowy (jezeli to sa takie zakwasy ojakichmysle)

5. Data: 2003-04-13 21:59:47

Od: "retool" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wookash" <t...@e...net> napisał w wiadomości
> [...]
> sam jakos zawsze wytrzymywalem (aaaaaiiiii) ale proponuje apap albo
> jakisinnys rodek przeciwbolowy (jezeli to sa takie zakwasy ojakichmysle)

dzieki
poproobooje 2sposobow

6. Data: 2003-04-14 06:51:09

Od: "..::Bogen::.." <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sam jakos zawsze wytrzymywalem (aaaaaiiiii) ale proponuje apap albo
> jakisinnys rodek przeciwbolowy (jezeli to sa takie zakwasy ojakichmysle)

Racja. Na mocne zakwasy cwiczenia nic nie pamoga. Wrecz przeciwnie.
Jescze kwestia od czego ma te zakwasy.

Pozdrawiam

Bogen

7. Data: 2003-04-14 10:25:54