zamówiłam wzór do haftowania

1. Data: 2002-01-02 13:06:02

Temat: zamówiłam wzór do haftowania
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zamówiłam wzór - to znaczy kanwa+wzór+nici+igła+zdjęcie gotowego haftu
w sklepie wysyłkowym Sew and so - bardzo fajna ofertę mają no i po otwarciu
przesyłki zapłakałam rzewnie - bo kanwa z nadrukiem - czego organicznie nie
znoszę - a nic na ten temat nie wyczytałam w ofercie - ale za to biała i
14-stka czyli mój ulubiony splot. Wzór polega na tym, że jest tam tylko
zaznaczone to co trzeba zahaftować i kontury - a reszta wyobraźcie sobie ma
nie być zahaftowana - tylko ma być ten malunek - obrzydlistwo -
postanowiłam się mnie zrażać i zahaftować wszystko po swojemu - zła jestem
okrutnie ale może trzeba było zaznaczyć żem chciała kanwę bez nadruku.
I jeszcze ten napis na zdjęciu "Easy" - zabawne ;-))))

zadowolona połowicznie
ula

1. Data: 2002-01-02 20:27:29

Temat: Re: zamówiłam wzór do haftowania
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>okrutnie ale może trzeba było zaznaczyć żem chciała kanwę bez nadruku.
>I jeszcze ten napis na zdjęciu "Easy" - zabawne ;-))))

obawiam sie, ze tu jak zamawiasz taki zestaw/kit to ZAWSZE bedzie
nadruk, dlatego jest easy....

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-02 20:50:51

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wystukała w wiadomości
<3...@4...com>:

> obawiam sie, ze tu jak zamawiasz taki zestaw/kit to ZAWSZE bedzie
> nadruk, dlatego jest easy....

Tu = gdzie?

Bo ja sama mam dwa zestawy DMC, w skład których[1] wchodzą:

* Kanwa (Aida, na oko 14)
* Mulina na kartonikach, już pocięta na pasma
* Tabela kolorów DMC (ze zdjęciami)
* Schemat (w mojej ulubionej formie, tzn. czarnobiały)
* Igła szt. 1

Nie wiem tylko, gdzie one były kupione, bo dostałam je od rodziny.

Jo'Asia

[1] Znaczy spisuję z tego jednego, który mam pod ręką, ale o ile pamiętam
drugi jest analogiczny.

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2002-01-02 23:10:34

Temat: Re: zamówi?am wzór do haftowania
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Tu = gdzie?

w Anglii
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-03 08:02:28

Temat: Odp: zamówiłam wzór do haftowania
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:3...@4...com..
.

> obawiam sie, ze tu jak zamawiasz taki zestaw/kit to ZAWSZE bedzie
> nadruk, dlatego jest easy....
>
> Krysia

przejrzalam jeszcze raz oferty, zapytalam mailem czy aby napewno maja kanwy
bez nadruków, wiec maja jak sie okazuje i to te, które w przyszlosci chce w
miare mozliwosci finansowych zamówic, szkoda ze to takie drogie i takie
ladne.
ula.

1. Data: 2002-01-03 08:16:52

Temat: Re: Odp: zamówiłam wzór do haftowania
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>miare mozliwosci finansowych zamówic, szkoda ze to takie drogie i takie

bo kanwy bez nadrukow sa z metra, albo z kawalka, a to juz inna
rzecz..jak kupujesz kit czyli zestaw, wtedy jednak jest nadruk -
nie ufaja osobom dziergajacym, ze dadza sobie rade czy jak?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-03 08:53:07

Temat: Odp: Odp: zamówiłam wzór do haftowania
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.

> nie ufaja osobom dziergajacym, ze dadza sobie rade czy jak?

najwyrazniej tak , ale powiem Ci, ze dla mnie haftowanie na kolorowej kanwie
to o tyle mordega, ze te kolory niezauwazalnie przechodza w inne odcienie
i trudno bedzie mi te przejscia uchwycic bo slepa jestem jak kret, tylko w
mocnych okularach moge haftowac, musze sobie lupe sprawic i tyle.
Ale zawzielam sie i wyhaftuje zeby nie wiem co po swojemu.
ula.

1. Data: 2002-01-03 09:24:19

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@4...com>:

> w Anglii
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Otóż nieprawda, tylko trzeba uważnie czytać. Np. w tym samym sklepie,
Sew and So, można znaleźć zestawy Anchora i DMC, oba rodzaje z czystą
kanwą i schematem osobno. Szczególnie piękne są te z DMC, ale jeśli one
naprawdę są przeznaczone na kanwę 28 to ja odpadam...

http://www.sewandso.co.uk/ran197-0.html

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=
~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~(")~(")~~~~~~
Zajączek posłyszał szczekanie psów i myśliwych.

1. Data: 2002-01-03 10:47:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Otó? nieprawda, tylko trzeba uwa?nie czyta?. Np. w tym samym sklepie,
>Sew and So, mo?na znale?? zestawy Anchora i DMC, oba rodzaje z czyst?
>kanw? i schematem osobno. Szczególnie pi?kne s? te z DMC, ale je?li one
>naprawd? s? przeznaczone na kanw? 28 to ja odpadam...
>
>http://www.sewandso.co.uk/ran197-0.html
>
>Jo'Asia

to bardzo dobrze, ze sie pomylilam!
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-03 10:48:02

Temat: Re: Odp: Odp: zamówiłam wzór do haftowania
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mocnych okularach moge haftowac, musze sobie lupe sprawic i tyle.
>Ale zawzielam sie i wyhaftuje zeby nie wiem co po swojemu.

ja mam lupe z lampa - cudowna rzecz zupelnie!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

Poszukuje wzoru Puchatka...
a moze szydelko ?