zapalenie nerwu trójdzielnego twarzy operacja żuchwy i co dalej???

1. Data: 2005-11-27 18:41:21

Temat: zapalenie nerwu trójdzielnego twarzy operacja żuchwy i co dalej???
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze,
moja mama cierpi na przewlekłe bóle zuchwy.
Miała operację, wycięto część kości, podsypano szpik pobrany z biodra.
Mimo ze od operacji minęło pół roku (miesiąc temu usunięto śruby) nadal
utrzymuje się ból.
Podejrzewają lekarze neuralgię.
Mama faszeruje się tysiącem leków przeciwbólowych.
Czy jest wyjście z tej sytuacji? Blokady minimalizowały ból.
Asia

2. Data: 2005-11-28 08:35:48

Od: "dantoma" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dmcukb$p9d$...@o...futuro.pl...
> [...]
> utrzymuje się ból.
> Podejrzewają lekarze neuralgię.
> Mama faszeruje się tysiącem leków przeciwbólowych.

Jeśli to neuralgia to wiem coś o tym.
Jeśli nie pomoże carbamazepina do dawki 4x400
pomóc może gabapentyna 4x400
jeśli i to nie pomoże można do gabapentyny
dołaczyć lamotryginę początkowo tylko 25 mg w
dawkach powoli roznących.
O schemacie leczenia zadecyduje neurolog, któy też
przepisuje te leki.

3. Data: 2005-11-28 12:38:29

Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie jest rozpoznanie przyczynowe ? Czy oni wiedzą ?
NLD

4. Data: 2005-11-28 19:41:47

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Nov 2005, Joanna wrote:

> Mama faszeruje się tysiącem leków przeciwbólowych.
> Czy jest wyjście z tej sytuacji? Blokady minimalizowały ból.

ew. leczenie neurochirurgiczne u lekarza majacego doswiadczenie
w tych chorobach - do rozwazenia

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2005-11-28 19:46:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Nov 2005, dantoma wrote:

> [...]
> dołaczyć lamotryginę początkowo tylko 25 mg w
> dawkach powoli roznących.
> O schemacie leczenia zadecyduje neurolog, któy też

ja zalozylem, ze juz to zostalo "przeciwczone"
i dlatego zaproponowalem rozwazenie leczenia
neurochirurgicznego ale jesli te leki nie
byly probowane do rzeczywiscie warto.
Oczywiscie zaporowa jest cena poniewaz np.
na gabapentyne refundacja jest tylko na padaczke
chyba, ze neuralgie zakwalifikowac jako
padaczke obwodowa ...

P.

6. Data: 2005-11-29 14:41:08

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Nov 2005 20:46:23 +0100, Piotr Kasztelowicz wrote:

> chyba, ze neuralgie zakwalifikowac jako
> padaczke obwodowa ...

Risky game.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

Nocne poty
Amitryptylina
neuralgia twarzy? czy są doświadczenia??
Biopsja piersi
Alloprzeciwciala???