zdjecia ze spotkania

11. Data: 2003-06-02 10:11:29

Temat: Odp: zdjecia ze spotkania
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:w1xCa.107115$V...@t...neo.rr.com.
..
news:bbdqhv$qj4$1@inews.gazeta.pl...

> Ale na jednym wlasnie otryzmujesz od Janusza cios karate w szyje :-)))
> Jak to przezyles?

Przeżył.
To była tylko przyjecielska demonstracja co mogłoby byc gdyby jeszcze raz o
roślinkach (wiadomo jakich) bez szacunku był łaskaw się wyrażać.
I zrozumiał. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2003-06-02 10:15:56

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too Old <t...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bbdopj$qi9$...@a...news.tpi.pl...

> mnie wzruszyło zdjęcie winorosli ;-)

Mała rzecz, a cieszy....
Chyba wszystkich wzruszyło.... :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

13. Data: 2003-06-02 10:57:31

Temat: Re: zdjecia ze spotkania
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bbf7sr$92t$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz
Czapski<j...@t...pl> napisał(a):

> To była tylko przyjecielska demonstracja co mogłoby byc gdyby jeszcze raz
> o roślinkach (wiadomo jakich) bez szacunku był łaskaw się wyrażać.
> I zrozumiał. :-)))

Hejka. Już się martwiłem Januszu Twoją nieobecnością na grupie. Nawet
czarne myśli mnie nachodziły, czy nie targnąłeś się z powodu wymarznięcia
wiadomo jakich roślin. :-(
Wykarczowaleś już wszystko? :-)
Pozdrawiam z szacunkiem Ja...cki

14. Data: 2003-06-02 11:27:48

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbfajq$mjp$...@n...news.tpi.pl...

> Hejka. Już się martwiłem Januszu Twoją nieobecnością na grupie. Nawet
> czarne myśli mnie nachodziły, czy nie targnąłeś się z powodu wymarznięcia
> wiadomo jakich roślin. :-(
> Wykarczowaleś już wszystko? :-)

Spokojnie. Do karczowania jeszcze trochę... Pozwoliłem sobie na 5 dniowe
oglądanie roślin, o których rozmawiamy, i zasuwanie przy innym badziewiu.
Pańskie oko konia tuczy. :-))) I wyobraź sobie że jest coraz lepiej. Moje
panikarskie pogłoski o utrupieniu Swenson Red okazały się przedwczesne.
Puszcza się.
A kilka odmian, o których myslałem, ze ani gronka z nich nie będzie, pomimo
przemarznięcie pąków na łozach, na latoroślach wybijających nisko, z pni
mają kwiatostany. :-))

> Pozdrawiam z szacunkiem Ja...cki
Szacunek odwzajemniam.
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2003-06-02 12:03:52

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bbfcc2$1jk$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz
Czapski<j...@t...pl> napisał(a):

> Spokojnie. Do karczowania jeszcze trochę...

Hejka. No, to się cieszę, że wszystko Ci się puszcza, odbija i kwitnąć
ma zamiar. :-)
Pozdrawiam uspokojony Ja...cki
PS. Pogłoski o mojej śmierci były przedwczesne (chyba M. Twain)

16. Data: 2003-06-02 12:26:54

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbfeg8$2rr$...@n...news.tpi.pl...

> PS. Pogłoski o mojej śmierci były przedwczesne (chyba M. Twain)

Oczywiscie! :-)))
Z tym, że w tłumaczeniu, które mam było trochę smaczniej: "pogłoski o mojej
śmierci są nieco przesadzone..." :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2003-06-02 13:02:58

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bbfcc2$1jk$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
pomimo
> przemarznięcie pąków na łozach, na latoroślach wybijających nisko, z pni

A ja też się ucieszyłam, że wszystkie budleje przeżyły, pieris zaczął
puszczać i jedna ketmia. Niedługo jendnak nowe przyrosty padły i klapa.:-(

Pozdrawiam optymistycznie, Kaśka

18. Data: 2003-06-02 13:27:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pozdrawiam optymistycznie, Kaśka
>
> Po obejrzeniu filmu dziadka mój ogródek czeka rewolucja.
Dobrze,że powstaje bank wymiany roślin:)

Pozdrawia boletus

19. Data: 2003-06-02 13:33:21

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbfjd1$g6a$...@a...news.tpi.pl...

Bez sensu. Bogusławowi nie dorównasz i tak, a ślad Twojej indywidualności
skasujesz :-((
Pozdrawiam ;-)
Janusz

20. Data: 2003-06-02 14:05:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> A ja też się ucieszyłam, że wszystkie budleje przeżyły, pieris zaczął
> puszczać i jedna ketmia. Niedługo jendnak nowe przyrosty padły i klapa.:-(

Tak się zastanawiam, czy gdybym odsadziła trochę siewek ketmii (na razie
zadoniczkowałam 6 sztuk, ale jeszcze są na grządce), czy byliby chętni?
Kolorystyka naturalnie niepewna.

Pozdrawiam, Basia.

kupno kopostu
strony o ogrodach