zespó? Downa.

1. Data: 2003-03-21 20:09:48

Temat: zespó? Downa.
Od: Iwona <i...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czes'c'.
Czy ktos' moz.e mi powiedziec', jakie sa; przyczyny urodzen' dzieci z zeso?em
Downa. Zdaje sobie sparwe;, z.e czasem nie ma przyczyny i wyt?umaczenia,
ale moz.e kiedys' ktos' sprecyzowa? choc' jednen pow`od.
Za wszelkie informacje z góry dzie;kuje;.

2. Data: 2003-03-21 20:27:01

Temat: Re: zespó? Downa.
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Iwona" <i...@i...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> ale moz.e kiedys' ktos' sprecyzowa? choc' jednen pow`od.
> Za wszelkie informacje z góry dzie;kuje;.

www.google.pl
co to narzedzie nie potrafi!

3. Data: 2003-03-21 20:31:26

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trisomia 21 "pary" chromosomow.
BTW tego w necie jest PELNO.

--
Wise Man
#GG: 3226283

4. Data: 2003-03-23 13:25:56

Temat: Odp: zespó? Downa.
Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiseMan <w...@b...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b5fstb$i7q$...@n...news.tpi.pl...
> Trisomia 21 "pary" chromosomow.
> BTW tego w necie jest PELNO.
>
> --
> Wise Man
> #GG: 3226283

Chodzi i zaburzenia dysjunkcji (rozchodzenia) chromosomów podczas tworzenia
gamet - po 35-tym roku zycia matki notuje sie wzrost takich zaburzen i tym
samym narodzen dzieci z z.Downa

Mc

5. Data: 2003-03-25 15:47:53

Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tworzenia
> gamet - po 35-tym roku zycia matki notuje sie wzrost takich zaburzen i tym

Czy wiek ojca ma jakikolwiek wpływ na prawdopodobieństwo urodzenia dziecka z
tym zespołem?

6. Data: 2003-03-26 00:49:32

Od: "Świder" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-03-29 12:59:50

Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

nie ma, chociaż również u ojca mogą powstać zaburzenia podczas
spermatogenezy
Maciek

krwawienie z dróg rodnych u 75latki
Nowotwór!?
laesio partialis ligamenti cruciati anterior genus dex
Gdzie w Warszawie przeszczep rogowki ?
reumatolog - Wroclaw