znowu upał i nic sie nie chce

11. Data: 2003-08-02 13:27:49

Temat: Re: znowu upał i nic sie nie chce
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:bgfvfn$2hl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Gdzie upały? :-) Mglisto, pochmurno,duszno, wszystko mokre, brrr.... a
> chwastom się to podoba jak diabli, w oczach rosną.

U mnie też upalnie.

P.S. Kasiu, po niedzieli wysyłam, bo nie będzie :).

Z pozdrowieniami Maria

12. Data: 2003-08-02 14:09:57

Temat: Odp: znowu upał i nic sie nie chce
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bggdv4$bj7$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> U mnie też upalnie.
>
> P.S. Kasiu, po niedzieli wysyłam, bo nie będzie :).

U nas przez chwilę słońce świeciło i było gorąco, ale juz wszystko do normy
wróciło. Paczkę też postaram się wysłać w tym tygodniu, problem w tym
papierze o którym pisałam Ani :-))
Kaśka

13. Data: 2003-08-02 20:58:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie wiesz że chłopy są pod ochroną?
> Gatunek ginący, nawet piosenki piszą "Gdzie te chłopy".

Prosta odpowiedź - rosną pod płotem u Janusza Cz.;-)

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2003-08-02 23:03:01

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Znowu upały!

A w Łodzi padało :) A tulipanowiec piękny, zielony, cienia dużo daje :)

> Gdyby był choćby kawałek cienia na tej naszej "łysej górze", a tu
> drzewka po 1 m wysokości. Jakie drzewa najszybciej rosną?

Większość z rodzaju Acer (Dipteronia). :)

> Zakładam trawnik przed domem - prawie 10 arów ziemi do przygotowania.

A po co Ci trawnik? Szkoda zachodu. Tym bardziej, że później trzeba
podlewać, kosić, podlewać, kosić...

> Ziemia kwaśna i jałowa. Wapnem i nawozami trzeba potraktować.

Wapno na Karmelkowej. Jak będziecie kupowali, to i dla mnie ze 200 kg,
poproszę :)

> Co ty na to Grzesiu?

Glebogryzarka dobra rzecz...

> W tym roku łubin wysieje zamiast trawki.

I to jest dobre podejście. A w przyszłym: winorośla (ukłony w stronę
Janusza), iglaki (w stronę Bogusława), byliny (Kasia i Basia) i trawy
(ukłony w stronę Ewy). No i krasnale strugane (Tadziu!). Ale nie trawnik!

> Rabatki z bylinkami się marzą, szczególnie jak po sąsiecku do Grzesia idę
> pooglądać ogródek, ale to w przyszłym roku.

Zazdrość zżera? :-)

> Jak ciężko jest zaczynać przygodę z ogrodem!

Najtrudniejsze jest pierwszych 5 lat :)

> 5 silnych chłopów do pomocy by się przydało!

Trzeba Bartka w delegację wysłać :)

> GORĄCO !!!

Ano, gorąco...

> Edytka

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

15. Data: 2003-08-03 10:03:03

Od: "Edytka Sapijaszko" <e...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Większość z rodzaju Acer (Dipteronia). :)

Czyli klony ? :-)

> I to jest dobre podejście. A w przyszłym: winorośla (ukłony w stronę
> Janusza), iglaki (w stronę Bogusława), byliny (Kasia i Basia) i trawy
> (ukłony w stronę Ewy).
Winorośla to nie bardzo... Grzesiek ma ich tyle, pewnie na winko zaprosi.
Nam wino nie bardzo wychodzi - raz próbowaliśmy z róży zrobić. Do dziś mam
niesmak na herbatę z róży.
Wprawdzie nie powinno się wypijać wina miesiąc po nastawieniu w baniaku ....

Iglaki jak najbardziej, bylinki też.
Ale jakieś wypełnienie tych arów by się przydało. Na pewno trochę roślin
okrywowych, ale też trawka do biegania dla mojego Smerfa.
U Was też na środku trawka piękna rośnie :-)

> No i krasnale strugane (Tadziu!). Ale nie trawnik!

Krasnale wychodzą z mody. Teraz na topie są zwierzęta domowe naturalnych
rozmiarów (np. krowa ) albo greckie nimfy wsparte na kolumienkach ...

> Zazdrość zżera? :-)

Hyhy, noooo...

> Trzeba Bartka w delegację wysłać :)

Pokaże mu tego posta, to sam za łopatę chwyci.

Edytka

16. Data: 2003-08-03 11:06:41

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Najtrudniejsze jest pierwszych 5 lat :)

A potem jest jeszcze trudniej.
Bo wtedy zaczynają się bolesne decyzje, co wyrzucić na kompost, bo miejsca
brakuje :(
A sąsiedzi niczego nie chcą, bo oni "to już tylko trawnik..."

pozdrawiam
Ewa

17. Data: 2003-08-03 19:37:44

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> A potem jest jeszcze trudniej.
> Bo wtedy zaczynają się bolesne decyzje, co wyrzucić na kompost, bo miejsca

Ba! A potem jest bolesne przesiewanie i rozrzucanie kompostu!I trwa to
miesiącami!

Pozdrawiam ponuro, Basia.

18. Data: 2003-08-03 21:16:42

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale za to jaki ogrod jest piekny przy takiej wspanialej pogodzie jak
dzisiaj, wszystko kwitnie, pachnie, ptaki spiewaja...
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

19. Data: 2003-08-03 21:49:23

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ba! A potem jest bolesne przesiewanie i rozrzucanie kompostu!I trwa to
> miesiącami!

A najtrudniejsze jest zabranie się do przerzucania, przesiewania i
rozrzucania...
i w ten sposób rośnie już czwarta pryzma ;-)

pozdrawiamy jeszcze bardziej ponuro
Ewa
i Tomek (czynnik niezbędny do przerzucania)

podziękowania dla LK Avalon
Brazowienie igiel na jodle koreanskiej
Woodwardia orientalis
Nocna herbatka