zurek

1. Data: 2000-02-21 10:21:25

Temat: zurek
Od: "pepe" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zarzucono mi ze zurek z jajkiem i swojska kielbaska plywajaca rozkosznie w
gestwinie zawiesiny - nie jest daniem sniadaniowym...Kurcze! czy ja
nienormalny jestem, czy co?....
--
pepe

1. Data: 2000-02-21 10:53:35

Temat: Re: zurek
Od: "Zbigniew Wantuch" <z...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zarzucono mi ze zurek z jajkiem i swojska kielbaska plywajaca
rozkosznie w
> gestwinie zawiesiny - nie jest daniem sniadaniowym...Kurcze! czy ja
> nienormalny jestem, czy co?....

To zależy o której godzinie rzeczony żurek został zjedzony.
:-))

--
__________________________

" W odróżnieniu od proroctwa
fantastyka na ogół się sprawdza"
__________________________
Zbigniew "Ksiądz" Wantuch
__________________________
z...@p...com.pl
k...@f...onet.pl
z...@p...pl
ICQ 14295952
__________________________

1. Data: 2000-02-22 07:52:59

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

pepe wrote:

> Zarzucono mi ze zurek z jajkiem i swojska kielbaska plywajaca rozkosznie w
> gestwinie zawiesiny - nie jest daniem sniadaniowym...Kurcze! czy ja
> nienormalny jestem, czy co?....
Nie przejmuj sie, jak Ci smakuje, to dobrze. Tez lubie zjesc na
sniadanie
cos konkretnego, caly dzien jest wtedy lepszy.

BK

1. Data: 2000-02-23 12:36:17

Temat: Odp: zurek
Od: "kmpl" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutnie nie wolno jadać żurku na śniadanie co innego na drugą kolację,
tak przed snem - wersja dla niebojących się utyć łakomczuchów :-))

kmpl

kmpl

Archiwum
Port - wino / nie wino?