życzenia na Nowy Rok :-)

1. Data: 2003-01-03 17:11:08

Temat: życzenia na Nowy Rok :-)
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla wszystkich na ukojenie nerwów :-), żeby w tym roku było na tej grupie
więcej życzliwości, zamieszczam wierszyk (będacy jednocześnie życzeniami na
ten rok):

" Oby się wszystkie trudne sprawy porązkręcały jak supełki,
własne ambicje i urazy zaczęły śmieszyć jak kukiełki.
I oby w nas ZŁOŚLIWE JĘDZE pozamieniały się w owieczki,
a w oczach mądre łzy stanęły jak na choince barwnej świeczki."

Ks. J.
Twardowski

2. Data: 2003-01-03 17:56:39

Temat: Re: życzenia na Nowy Rok :-)
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakies spoznione te zyczenia ;)) No chyba ze bylas niedysponowana po
sylwestrze :-)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2003-01-03 19:06:17

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękujemy ;-). Ja dołączam do wiersza trochę muzyki ;-):

http://scottfreeman.no-ip.com/mp3/e/Eva%20Cassidy/

Szczególnie polecam:

I Know You By Heart
Fields Of Gold
Tenneesee Waltz

Pozdrawiam serdecznie, andrzej

4. Data: 2003-01-04 10:10:37

Temat: Odp: życzenia na Nowy Rok :-)
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiseMan <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:av4j42$ruo$...@n...tpi.pl...
> Jakies spoznione te zyczenia ;)) No chyba ze bylas niedysponowana po
> sylwestrze :-)

Jak najbardziej dysponowana :-) Nie piję teraz alkoholu, zresztą mąż też.
Zdecydowaliśmy sę na powiększenie naszej rodzinki i staramy się o Maleństwo
:-)

mysza & (trzymamy bardzo mocno kciuki, że) myszka już też :-)

5. Data: 2003-01-04 12:14:20

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez nie pije alkoholu, ale nie staram sie o malenstwo ;-)))))

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

weekend