Odpowiedź

1. Data: 2022-05-11 04:35:50

Temat: Odpowiedź
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pytali się mnie pewni panowie:
pokój
czy
wojna?

Nie ma w jednym słowie
odpowiedzi na to

Wojna: pałacom
(złotym kiblom)
Putina

Pokój: ukraińskim chatom

2. Data: 2022-05-11 10:37:56

Temat: Re: Odpowiedź
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 11 maja 2022 o 04:35:51 UTC+2 Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> Pytali się mnie pewni panowie:
> pokój
> czy
> wojna?
>
> Nie ma w jednym słowie
> odpowiedzi na to
>
> Wojna: pałacom
> (złotym kiblom)
> Putina
>
> Pokój: ukraińskim chatom

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1652257049
0BwM1L4UxRUSh7omSQCVHw.jpg

3. Data: 2022-05-11 11:20:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> Pytali się mnie pewni panowie:
> pokój
> czy
> wojna?
>
> Nie ma w jednym słowie
> odpowiedzi na to
>
> Wojna: pałacom
> (złotym kiblom)
> Putina
>
> Pokój: ukraińskim chatom

Pisanie pobożnych wierszyków załatwi sprawę na pewno.
A Putin to już się ze strachu pewnie ze...ł. Ogarnij się i szykuj na wojnę,
zamiast się odurzać miałkimi wersami w ciepłym foteliku.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-05-11 19:30:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 11 maja 2022 o 11:21:19 UTC+2 XL napisał(a):

> Pisanie pobożnych wierszyków załatwi sprawę na pewno.

Jaki ten wierszyk niby pobożny?
Raczej napisany celowo w stylu znanym z poezji Majakowskiego, Jewtuszenki i innych
poetów-deklamatorów Europy Wschodniej.
Nawet znajome onuce doceniły jego kompozycję pomimo niezgody na treść.

5. Data: 2022-05-11 20:55:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
>>> czy

> [...]
> i innych poetów-deklamatorów Europy Wschodniej.
> Nawet znajome onuce doceniły jego kompozycję pomimo niezgody na treść.

Kompozycja też kiepska. Bym dyskutowała. Ale fajnie, że masz znajome onuce.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-05-11 21:21:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 11 maja 2022 o 20:55:10 UTC+2 XL napisał(a):

> Kompozycja też kiepska. Bym dyskutowała. Ale fajnie, że masz znajome onuce.

Niestety kontaktów biznesowych się nie wybiera.

7. Data: 2022-05-11 22:11:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Niestety kontaktów biznesowych się nie wybiera.

No popatrz, jakie twoje życie jest proste - jeśli onuca poprosi o COKOLWIEK
,,w biznesie", ty mu nie odmówisz, bo to ,,tylko" biznes. No ale dzięki temu
pewnie bardzo dobrze rozumiesz i akceptujesz wszelkie relacje tego typu -
jak np. Orbana z Rosją. Bo inni tutaj ni w ząb ich nie rozumieją, choć o
dziwo bardzo dobrze rozumieją identyczną relację wciąż (pomimo wojny na
Ukrainie) bardzo przywiązanych do rosyjskiego gazu Niemiec ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

8. Data: 2022-05-11 22:17:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 11 maja 2022 o 22:11:08 UTC+2 XL napisał(a):

> [...]
> dziwo bardzo dobrze rozumieją identyczną relację wciąż (pomimo wojny na
> Ukrainie) bardzo przywiązanych do rosyjskiego gazu Niemiec ?

Nie chodzi o ruskich i ich kapitał, tylko o bardzo proputinowskich Polaków (d.
Stowarzyszenie "Grunwald" i okolice).
Jak ktoś jest np. prawnikiem czy dealerem nieruchomości, to jego poglądy polityczne
nie mają nic do rzeczy przy składaniu np. druków folderów, ofert albo umów najmu.

9. Data: 2022-05-12 01:30:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak ktoś jest np. prawnikiem czy dealerem nieruchomości, to jego poglądy
> polityczne nie mają nic do rzeczy przy składaniu np. druków folderów,

Czemu tylko polityczne?
Wszelkie!
I czemu nie mają?
Mają.
Miały znaczenie dla prostego drukarza z Łodzi, odmawiającego drukowania
propagandy zboczeń, albo dla pracownika
krakowskiej Ikei, odmawiajacego brania udziału w fetowaniu zboczeń. To i
polityczne mogą mieć. To tylko kwestia świadomości, konsekwencji w
stawianiu (SOBIE!) granic oraz prostej ludzkiej przyzwoitości.
Jakby ci Putin obiecał, że nakaże wszystkim w Rosji kupić po jednym egz.
twoich ,,utworów poetyckich" i złożyłby zamówienie...?
Widzisz, ja, przez dwoje debili okrzyknięta ,,proputinowską onucą" tylko
dlatego, że nie noszę żółto-niebieskiej kokardki i nie piszczę co 15 minut
,,no war", nie skusiłabym się, bo by mi się rzygać chciało na własny widok w
lustrze (a tak się przecież nie da żyć, bo choćby odwodnić się można ?)-
natomiast po tym, co ty napisałeś wyżej o poglądach, drukach i umowach oraz
ich wzajemnym ,,niemaniu się do rzeczy", to jakoś nie mam pewności co do
ciebie...

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

10. Data: 2022-05-12 04:09:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 12 maja 2022 o 01:30:43 UTC+2 XL napisał(a):

> [...]
> ich wzajemnym ,,niemaniu się do rzeczy", to jakoś nie mam pewności co do

Ci ludzie niczego tam nie propagują.
Ot, jakieś umowy, gdzie Polak wynajmuje zakład fryzjerski czy sklep rybny albo
sprzedaje hotel innemu Polakowi ew. Niemcowi.
Przygotowanie dla drukarń folderów i gazetek tych biznesów. Czasem jakieś pisma
sądowe dłużników - lokalnych ich właścicieli w sprawach o długi.
Nic specjalnego o znaczeniu strategicznym. W takie coś bym im odmówił.

Gdyby mi Pynia obiecał sprzedaż mojego tomiku w Rosji, to bym mu odpisał, że miał
czas na taką sprzedaż przed wybuchem wojny w Donbasie w 2014.
Mógł sobie z różnymi czarnodupcami wojować, ale od Dzieci Peruna i Swaroga to się
niech odczepi i odpłynie razem z krążownikiem "Moskwa".
Nawet Masza Archipowa, która nagrała swego czasu kawałek ?????? ???? - już tego co on
robi, nie akceptuje. Jak zresztą wielu innych Rosjan, którzy mają rodziny na
Ukrainie.

Obrazek batalistyczny
Ocalony.
Lewactwo siedzi w kredytach...
Słuszne WON ,,inżynierom i informatykom"!
Dziwny ten ukraiński prezydent.