Odra i ebola znuf ZAatakujom!!!

1. Data: 2015-09-10 17:34:50

Temat: Odra i ebola znuf ZAatakujom!!!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://kefir2010.wordpress.com/2015/08/02/dr-jack-w
olfson-tegoroczna-epidemia-odry-zostala-wymyslona-pr
zez-farmacje-i-media/
https://kefir2010.wordpress.com/2014/10/12/wirus-ebo
la-to-oszustwo-koncernow-farmaceutycznych/

Daliście się,ludziska, OSZOŁOMić, czyż nie mówiłam tego?
3-]

2. Data: 2015-09-10 19:43:28

Temat: Re: Odra i ebola znuf ZAatakujom!!!
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> [...]
ola-to-oszustwo-koncernow-farmaceutycznych/

>Daliście się,ludziska, OSZOŁOMić, czyż nie mówiłam tego?

Napij sie kefiru bo ci zylka peknie jeszcze

3. Data: 2015-09-10 21:59:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Sep 2015 19:43:28 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

-wolfson-tegoroczna-epidemia-odry-zostala-wymyslona-
przez-farmacje-i-media/
bola-to-oszustwo-koncernow-farmaceutycznych/

> Napij sie kefiru bo ci zylka peknie jeszcze

Żelalumini sobie golnij, zgago.

4. Data: 2015-09-11 01:56:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
la-to-oszustwo-koncernow-farmaceutycznych/

> Daliście się,ludziska, OSZOŁOMić, czyż nie mówiłam tego?

Co ten temat robi na pl.rec.kuchnia?

5. Data: 2015-09-11 02:16:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Sep 2015 18:56:02 -0500, Pszemol napisał(a):

olfson-tegoroczna-epidemia-odry-zostala-wymyslona-pr
zez-farmacje-i-media/
la-to-oszustwo-koncernow-farmaceutycznych/

> Co ten temat robi na pl.rec.kuchnia?

To samo, co Twoje pytanie.

6. Data: 2015-09-11 07:33:20

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-11 o 01:56, Pszemol pisze:

> Co ten temat robi na pl.rec.kuchnia?

To, co wiele innych tematów przywleczonych bez sensu tu z jakichś
idiotycznych portalików dla kucht szukających sensacji i pożywki do
ekscytowania się.
Komuś kuchta pomyliła się z kucharzeniem.
--
B.

7. Data: 2015-09-11 09:40:15

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, co wiele innych tematów przywleczonych bez sensu tu z jakichś
> idiotycznych portalików dla kucht szukających sensacji i pożywki do
> ekscytowania się.
> Komuś kuchta pomyliła się z kucharzeniem.

Zupełnie się nie zgadzam. Od pszepisuw to jest książka kuharska.
A tu można sobie pogadać o diecie, związku zdrowia z dietą itp.
A to wszystko jak by nie było ma kluczowy związek z garnkiem i kuhnią.
A na medycyne to się ten temat nie nadaje,
bo medycy to pszekupiona kasta niejednokrotnie za koncerniane pieniądze
szkodząca społeczeństwu, więc tam by Ixelke zakszyczeli.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

8. Data: 2015-09-11 09:42:52

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-11 o 09:40, Stokrotka pisze:

> Zupełnie się nie zgadzam. Od pszepisuw to jest książka kuharska.
> A tu można sobie pogadać...

... z kefirkiem?
No weśśś... Ale kto chce, ten pogada.
--
B.

9. Data: 2015-09-11 16:56:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-11 09:40, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Zupełnie się nie zgadzam. Od pszepisuw to jest książka kuharska.
> A tu można sobie pogadać o diecie, związku zdrowia z dietą itp.
> A to wszystko jak by nie było ma kluczowy związek z garnkiem i kuhnią.

Ja w kuchni najbardziej lubię pieprzyć. Nawet i kefirki.

> A na medycyne to się ten temat nie nadaje,
> bo medycy to pszekupiona kasta niejednokrotnie za koncerniane pieniądze
> szkodząca społeczeństwu, więc tam by Ixelke zakszyczeli.

Mission impossible.

10. Data: 2015-09-11 16:59:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> ... z kefirkiem?
> No weśśś... Ale kto chce, ten pogada.

Ten kefirek to jakaś szczególnie ważna postać? Do tego stopnia,
że powinienem znać? Bo ja pierwsze słyszę. Wszedłem na główną
stronę -- wygląda na typowego przedstawiciela swojego gatunku,
jakich wielu.

--
Jarek

Sushi i ryby świeże