Odraaaa!

11. Data: 2018-11-04 12:59:22

Temat: Re: Odraaaa!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-04 o 11:16, XL pisze:

> Ludzie mądrzy wiedzą, na co się warto szczepić, a na co nie. Tylko
> przechorowanie odry w dzieciństwie daje odporność na całe życie -

Oraz powikłania. Często śmiertelne.

> szczepionka tego nie daje.

Daje. Odporność albo lżejszy przebieg choroby.

> Kiedyś odra była zwykłą, popularną chorobą wieku dziecięcego -
> przechorowanie odry zabezpiecza na całe dycie.

A kto nie przechorował tylko umarł, to miał pecha?

> Odra to tylko wysypka i
> trochę gorączki.

Jak zwykle bredzisz o czymś, o czym nie masz pojęcia.
A mogłaś najpierw sprawdzić, ta wiedza jest powszechnie dostępna.

https://zdrowie.pap.pl/szczepienia/odra-ryzyko-choro
by-ryzyko-szczepienia

"Powszechnie sądzi się, że odra to niegroźna choroba wieku dziecięcego.

- To nieprawda! - denerwuje się dr Kuchar. - To poważna choroba! Aż
około 1/3 chorych wymaga hospitalizacji. Najciężej chorują małe dzieci
do 5. roku życia i dorośli po 20. roku życia."

> Całe moje pokolenie chorowało,

A moje nie. Bo zostało zaszczepione.

> pokolenie moich dzieci też chorowało (moje
> dzieci też, jak najbardziej - lekarz nie robił z tego żadnej afery, ot,
> ,,zwykła odra").

Olałaś obowiązek i nie zaszczepiłaś swoich dzieci? Musisz je bardzo
kochać...

"podostre stwardniejące zapalenie mózgu (SSPE) - to odległe i niezwykle
groźne powikłanie odry. Jest postępującym i nieodwracalnym schorzeniem
ośrodkowego układu nerwowego, które prowadzi do śmierci. Rozwija się
najczęściej w kilka do kilkunastu lat po przechorowaniu odry. Zgodnie z
danymi epidemiologicznymi przydarza się 1-4 pacjentom na 100 tys. osób,
które przeszły odrę, przy czym ostatnie badania sugerują, że częstość ta
jest prawdopodobnie wyższa."

Czyli jednak należysz do sekty antyszczepionkowej.

> Dopiero teraz KONCERNY szczepionkowe uznały ją za dżumę
> i tak przedstawiły ludziom.

Bredzisz.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Maurice_Hilleman

> Masowe szczepienia zapobiegły w nowym pokoleniu zachorowaniom,

Czyli wiesz po co się szczepi...
To skąd te brednie przeciwko szczepieniom?

> więc nowi ludzie już się z odrą nie stykali, nie przechorowali jej w
> dzieciństwie, więc nie mieli skąd nabyć trwałej odporności.

Mieli skąd. Ze szczepienia.

"Należy podać dwie dawki szczepionki, by uzyskać niemal pełną odporność."

"- Nie ma szczepionki, która gwarantuje 100-proc. skuteczność - zaznacza
prof. Kuchar. Jednak podanie dwóch dawek niemal w pełni gwarantuje, że
kontakt z osobą chorą nie skończy się odrą. Jak tłumaczy pediatra,
nieskuteczne działanie szczepionki związane jest często z błędem przy
podaniu lub np. tym, że szczepionka była źle przechowywana."

> A teraz nikogo już nie obchodzi, że te osoby po kilku latach tracą
> odporność poszczepienną.

Bredzisz. Nie tracą.
Z 95% zaszczepionych tylko 1% przyjęło jedną dawkę zamiast dwóch.

> Chcą żyć? - to niech co kilka lat zapłacą (oni
> lub państwo - a co za różnica!) za szczepionki!

Chcą żyć, dlatego szczepienia są obowiązkowe. I płacą za to płacąc podatki.
Szczepień przeciwko odrze nie ma potrzeby powtarzać co kilka lat. Albo
bredzisz z niewiedzy, albo jak typowa sekciara bezczelnie kłamiesz.

> Taki malutki szantażyk, nie?

Nie.

> A jaki lukratywny! Jakie perspektywy na
> przyszłość! Haracz od głowy!

Perspektywą na przyszłość jest to, że ludzie nie umierają dzięki
szczepieniom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-11-04 13:03:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-04 o 11:25, XL pisze:

> I te występujące od kilku lat EPIDEMIE są właśnie tego skutkiem! - skutkiem
> SZCZEPIEŃ przeciw odrze,

Bredzisz.

> po których kolejni ludzie w wieku lat 19-25 tracą
> odporność > i od tej pory są tragicznie wobec niej bezbronni.

Bredzisz nieuku.

> Tym
> tragiczniej, że w wieku dorosłym przebieg odry może być cięższy.

Dlatego ludzie się szczepią.

> I właśnie o taką sytuację chodziło koncernom. Niegdyś zwyczajne choroby
> wieku dziecięcego - nową dżumą!

Bredzisz.
Ospa została praktycznie wyeliminowana dzięki szczepieniom. Koncernom
zależało na wyeliminowaniu ospy? Twoja "logika" jest porażająca.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-11-04 13:16:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-04 o 11:56, XL pisze:

> A, i jeszcze polecam komentarze pod szczepieniojebliwym artykułem:
> https://www.poradnikzdrowie.pl/komentarze/odra-przyc
zyny-objawy-leczenie-powiklania-szczepienie-aa-VnqY-
VLWF-9uiU.html

"Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) odra jest jedną z głównych
przyczyn zgonów wśród dzieci na świecie."

"Około 30% zachorowań przebiega z powikłaniami szczególnie wśród dzieci
do 5 lat i dorosłych powyżej 20 lat."

i jak to się ma do twojego:
"Kiedyś odra była zwykłą, popularną chorobą wieku dziecięcego"

oraz:
"Odra, dzięki szczepieniom odeszła w zapomnienie, ale teraz powraca."

"Skuteczność szczepienia po podaniu 2 dawek szczepionki wynosi 98%,
utrzymuje się do końca życia."

"Zwiększenie liczby zachorowań na odrę związane jest głównie z coraz
większą liczbą rodziców, którzy odmawiają szczepienia dzieci pomimo
bezsprzecznych dowodów naukowych potwierdzających bezpieczeństwo i
skuteczność szczepień przeciw odrze."

Czego znowu nie rozumiesz?

Z komentarzy:
"Ale bzdury! Jakie epidemie? Sanepid od co najmniej 10 lat nie odnotował
żadnej epidemii"

Nie odnotował, bo ludzie są zaszczepieni. To nawet dziecko zrozumie.

Kolejny przykład komentarza:
"Należy podać domięśniowo witaminę c lub askorbinian sodu i po chorobie.
Witamina c zabija wszystkie wirusy"

Ręce opadają. Szkoda że nie do pieca na trzy zdrowaśki.

Albo:
"Ja nie miałam szczepionki na odrę i nie zachorowałam, tak samo z różyczką."

Bo 95% ludzi jest zaszczepionych. Dlatego nie zachorowała. Nawet dziecko
to zrozumie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-11-04 13:17:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-04 o 12:41, XL pisze:

> Mądrzy ludzie rozumieją pismo drukowane oraz NIE MUSZĄ SIĘ SZCZEPIĆ PRZECIW
> ODRZE, GDY CHOROWALI NA NIĄ W DZIECIŃSTWIE!

Szczepi się po to, żeby nie chorowali i nie umierali przez powikłania.
Czego znowu nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Klecha idiota