Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a ciąża

1. Data: 2006-02-22 14:43:51

Temat: Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a ciąża
Od: "Ewa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry :)

Chciałabym zapytać ile mniej więcej czasu powinno upłynąć od odstawienia
tabletek antykoncepcyjnych zanim można zacząć się starać o ciążę.
Słyszałam już parę różnych wersji, więc pytam też Was.

Dzięki :)
Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-02-22 15:28:19

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym zapytać ile mniej więcej czasu powinno upłynąć od odstawienia
> tabletek antykoncepcyjnych zanim można zacząć się starać o ciążę.
> Słyszałam już parę różnych wersji, więc pytam też Was.

a my mówimy ze tez slyszelismy rozne wersje od 6 miesiacy do nie
czekania wcale:)
p.

3. Data: 2006-02-22 15:35:02

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Feb 2006 16:28:19 +0100, pamana wrote:

> a my mówimy ze tez slyszelismy rozne wersje od 6 miesiacy do nie
> czekania wcale:)
> p.

a poniewaz staranie sie o ciaze nie nalezy do najmniej przyjemnych rzeczy w
zyciu, Boska mowi - NATYCHMIAST :>

--
Boska
http://magdee.blox.pl

4. Data: 2006-02-23 06:59:47

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tabletek antykoncepcyjnych zanim można zacząć się starać o ciążę.
> Słyszałam już parę różnych wersji, więc pytam też Was.

dzień

K.

Nootropil
Tabletki antykoncepcyjne - a co by gdyby ;)
Jak dlugo brac duomox?
usuwanie robaków, pasożytów
ciągły ból stawu biodrowego