Odszkodowanie za zalenie mieszkania

1. Data: 2014-11-10 15:59:25

Temat: Odszkodowanie za zalenie mieszkania
Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze!
Sąsiad zalał moje mieszkanie. Jest ubezpieczony w firmie A. Ja mam
zalane przez tego sąsiada mieszkanie. Jestem ubezpieczony w firmie B.
Agent z firmy A (tej od sąsiada) umawia się ze mną na oglądanie strat i
zaczyna mi opowiadać, że mam nie kontaktować się z moją firmą (firma B)
w sprawie tego zalania. O co mu chodzi?
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam - Janusz Wo

2. Data: 2014-11-10 16:33:32

Temat: Re: Odszkodowanie za zalenie mieszkania
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 15:59:26 UTC+1 użytkownik Janusz Wo napisał:
> [...]
> w sprawie tego zalania. O co mu chodzi?
> Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam - Janusz Wo

Co Twój ubezpieczyciel ma wspólnego z zalaniem? Nic. To po co chcesz się z nim
kontaktować?

3. Data: 2014-11-11 20:27:12

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

Co Twój ubezpieczyciel ma wspólnego z zalaniem? Nic. To po co chcesz się z
nim kontaktować?

I to jest właśnie na głowie. Płace mojej czy tamtej ubezpieczalni?
Wojtek

4. Data: 2014-11-11 20:47:38

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

wowa wrote:

> [...]
> nim kontaktować?
>
> I to jest właśnie na głowie. Płace mojej czy tamtej ubezpieczalni?

sowjej płacisz za ubezpieczenie OC. Czyli działające gdy ty komuś
zrobisz krzywdę. Co ona ma do tego, że Ciebei ktoś zalał?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

5. Data: 2014-11-11 21:10:30

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 listopada 2014 20:27:06 UTC+1 użytkownik wowa napisał:
> [...]
> nim kontaktować?
>
> I to jest właśnie na głowie. Płace mojej czy tamtej ubezpieczalni?
Swojej płacisz za coś innego niż zalanie przez ubezpieczonego sąsiada.

6. Data: 2014-11-12 08:22:50

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
il.me
*masti* napisał(-a):

> sowjej płacisz za ubezpieczenie OC. Czyli działające gdy ty komuś
> zrobisz krzywdę. Co ona ma do tego, że Ciebei ktoś zalał?

Nie musi mieć, ale może. Likwiduje szkodę po zalaniu ze swojego
ubezpieczenia, a ubezpieczalnia regresem niech się szarpie ze sprawcą.

--
Big Jack
////// GG: 660675

7. Data: 2014-11-12 11:41:28

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 15:59:26 UTC+1 użytkownik Janusz Wo napisał:

> Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam - Janusz Wo
Możesz dostać odszkodowanie z polisy OC sąsiada lub odszkodowanie ze swojej polisy a
Twój ubezpieczyciel wystąpi z regresem do sąsiada/jego ubezpieczyciela.

8. Data: 2014-11-12 14:12:43

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack wrote:

> W wiadomości
il.me

> Nie musi mieć, ale może. Likwiduje szkodę po zalaniu ze swojego
> ubezpieczenia, a ubezpieczalnia regresem niech się szarpie ze sprawcą.

ze swojego OC? a niby czemu ubezpieczyciel miałby to robić?

9. Data: 2014-11-12 15:30:23

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-11 o 20:47, masti pisze:

> sowjej płacisz za ubezpieczenie OC. Czyli działające gdy ty komuś
> zrobisz krzywdę. Co ona ma do tego, że Ciebei ktoś zalał?

co wy piszecie w ogóle...
gość ma ubezpieczone mieszkanie, zakładam, że nie kupił samego OC (które
jest najczęściej opcją) ale po prostu ma ubezpieczone mieszkanie m.in.
od zalania
nie musi go obchodzić, czy sąsiad ma ubezpieczenie czy nie - może
skontaktować się ze swoim ubezpieczycielem, i jego (poszkodowanego)
ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie

a to, skąd ubezpieczyciel potem ściągnie kasę (czy od właściciela który
szkodę zrobił czy od jego właściciela) to już ubezpieczyciela problem

jedynym minusem, to jak mi się wydaje, szkoda zostanie zaliczona i
będzie brana pod uwagę przy ponownie wyliczanej składce

po prostu zadzwonić trzeba do ubezpieczyciela (swojego) i zapytać jak
sprawa wygląda i się poradzić - od tego są

Sierp

10. Data: 2014-11-12 15:45:28

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 listopada 2014 15:30:21 UTC+1 użytkownik Sierp napisał:
> [...]
> od zalania nie musi go obchodzić, czy sąsiad ma ubezpieczenie czy nie - może
> skontaktować się ze swoim ubezpieczycielem, i jego (poszkodowanego)
Ale być może sąsiad ma OC i wtedy można otrzymać odszkodowanie z jego OC.
> jedynym minusem, to jak mi się wydaje, szkoda zostanie zaliczona i
> będzie brana pod uwagę przy ponownie wyliczanej składce
Dlatego m.in warto wystąpić o odszkodowanie z OC sąsiada

Boazeria - zrywac czy zostawic ??
Jaki czujnik dymu/gazu?
Kuchenka elektryczna - wymiana kontrolki gorąca
wymiana halogenów 12V na LEDy.
Leica's Peter Reimer: Why did you hire this LOWLIFE John Taulien?