Odwieczny temat :))) TRAWNIK

1. Data: 2000-05-03 16:05:40

Temat: Odwieczny temat :))) TRAWNIK
Od: "KRASNALek" <b...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam problem mam na dzialce taki kawalek ziemi ok 60 m2 gdzie chcialbym
urzadzic piekny trawnik. Sek w tym ze rosnie tam teraz jakas taka trawa
lakowa co to troche jak trzcina wyglada i takie to jakies brzydkie i
zaroslowate.

Moje pytanie:

- Jak to usunac myslalem zeby czyms spryskac zeby nie odroslo ale czym?

I drugie:) :

- Czy ziemi poszklarniowa nalezy czyms uzdatnic? (nie do jakis specjalnych
celow ale wlasnie np. pod trawnik czy co... , bo tak to mam raczej piasek
jako podloze:))

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

2. Data: 2000-05-03 21:30:31

Temat: Re: Odwieczny temat :))) TRAWNIK
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

KRASNALek wrote:

> [...]
> - Jak to usunac myslalem zeby czyms spryskac zeby nie odroslo ale czym?

Roundup, Avans

> [...]
> celow ale wlasnie np. pod trawnik czy co... , bo tak to mam raczej piasek

Piasek w szklarni? A co tam trzymali? Patyczaki???

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

3. Data: 2000-05-03 21:36:21

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Roundup, Avans
a kiedy posiać trawnik?
> Piasek w szklarni? A co tam trzymali? Patyczaki???
M.Sc.
a taka odpowiedź jak Sc. Nonsens.
pozdrawiam Jerzy

4. Data: 2000-05-04 06:17:48

Temat: Odp: Odwieczny temat :))) TRAWNIK
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRASNALek" napisał w wiadomości > Mam problem mam na dzialce
taki kawalek ziemi ok 60 m2 gdzie chcialbym
> urzadzic piekny trawnik.

Chyba wszystko o trawnikach znajdziesz pod nastepujacym adresem
http://ogrody.agrosan.pl/poradnik.html
Ja wydrukowalem sobie ten poradnik i w razie jakiegos problemu czesto do
niego zagladam. Ostatnio wpadłem na pomysl zalozenia teczki z ciekawszymi
poradami z naszej grupy. Drukuję i wpinam posty, a teczka pęcznieje i
pęcznieje.
Pozdrawiam Jurek

5. Data: 2000-05-04 18:13:01

Od: "KRASNALek" <b...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piasek w szklarni? A co tam trzymali? Patyczaki???

Chodzilo mi o to ze kupilem ta ziemie bo normalnie na dzialce mam piasek, a
chcialbym zeby tam jednak cos wyroslo :)

Bartosz Wrzesinski
b...@h...com.pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-05-05 10:54:01

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> a kiedy posiać trawnik?

I kto to pyta?

> specjalnych
> piasek
> M.Sc.
> a taka odpowiedź jak Sc. Nonsens.
> pozdrawiam Jerzy

Zachecam zatem do nieczytania.

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

7. Data: 2000-05-05 19:33:29

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

KRASNALek wrote:

> Chodzilo mi o to ze kupilem ta ziemie bo normalnie na dzialce mam piasek, a
> chcialbym zeby tam jednak cos wyroslo :)

Rozumiem (i - Jerzu - o to pytalem!!!) Dodawanie dobrej ziemi to calkiem niezla
praktyka (oprocz oczywiscie nawozenia tego co jest. U mnie (gleba V i VI klasy)
przynosi to efekty - tak poprawiam sobie np klomb czy rozsadnik.

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

8. Data: 2000-05-08 22:51:00

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
klasy)
> przynosi to efekty - tak poprawiam sobie np klomb czy rozsadnik.
Teraz to ma sens i jest zrozumiałe, nie bądź taki wrażliwy. Uodpornij się,
idą "ogrodnicy".
Pozdrawiam Jerzy

Pszczoly i zapylanie
uprawa leszczyny