Oglądaliście orędzie przyszłego wisielca?

21. Data: 2015-12-06 16:50:43

Temat: Re: Oglądaliście orędzie przyszłego wisielca?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2015 10:37:17 +0100, Chiron napisał(a):

> A futro
> warto kupić.

Zawsze. Jestem na tak.

> Od Białorusinów można kupić sporo sprzętu gospodarstwa
> domowego. Może nie ma "wodotrysków", ale z solidnych materiałów- i tani

Chwała Bogu, że jeszcze do nich "dobrość" chińszczyzny nie dotarła...
--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

22. Data: 2015-12-06 16:51:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Dec 2015 11:45:50 +0100, krys napisał(a):

> Może i warto, ale jakoś futro mi zgrzyta.

Czemu?

23. Data: 2015-12-06 21:19:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2015 16:36:33 +0100, Chiron napisał(a):

> Nie chodzi o chińszczyznę. Ostatnio zastanawiałem się nad robotem kuchennym-
> sądząc z tego, ile ważył- silnik był robiony starą metodą: dużo miedzi,
> stali, talerze trące czy tnące- z bardzo grubej blachy, etc. Słowem:
> przewymiarowane, pozbawione elektroniki. Z takiej ilości surowca fabryka w
> Chinach zrobiłaby realnie- ze 3- 4 takie roboty kuchenne. Dołożyliby trochę
> elektroniki- i już. Myslisz, że Białorusini mają zasoby surowca
> niewyczerpalne?

"Chińczyków" na śmietnik wyrzuciłam już ze 3. Chętnie więc kupię
przewymiarowanego "białorusina" jeśli będzie miał należytą moc i posłuży
tyle, co "chińczyki" łącznie albo dłużej 3-|

24. Data: 2015-12-07 09:06:36

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Czemu?

Bo mi żal zwierząt zabijanych tylko dla próżności.
Ewentualnie mogłabym zanabyć futro z kozy albo królika, żeby się po
zjedzeniu mięska skóra nie marnowała. Tudzież futro na lewą stronę, czyli
kożuch, tylko po co, skoro zimy lekkie?(zimowa, ciepła kurtka wisi w szafie
chyba już z 5 lat nieużywana).

25. Data: 2015-12-07 15:32:25

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Coraz większy sprzeciw budzi się w społeczeństwie

TV PL:
http://2.s.dziennik.pl/pliki/8471000/8471679-643-427
.jpg
VS
TV Chińska:
https://youtu.be/zc7MJto-sB4

Zapisz się do KODu.
http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2015/14486106981
1112473332.jpg

26. Data: 2015-12-07 15:36:36

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Na opuszczenie gułagu, bo pis zaczyna czystki, podsłuchy i inwigilacje. Rano był
program na tok fm i dziennikarze dokopali się do czarnej listy tworzonej przez Pis.

Dobre wietrzenie jest w cenie:)

A co do tokfm i gw, jeden chuj od jednego właściciela.
Media dla polaków Agora:
Radio TOK FM, Rock Radio i Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda Tuba FM, Tuba.pl i
Tuba TV, Tokfm.pl
Gazeta Wyborcza, Metrocafe.pl, Avanti24.pl, Logo24.pl. LadnyDom.pl, CzteryKaty.pl,
eDziecko.pl, Magazyn-kuchnia.pl , Swiatmotocykli.pl
Wyborcza.pl, Sport.pl, Wyborcza.biz, Tokfm.pl, Wiadomości.Gazeta.pl, Moto.pl,
eDziecko.pl, Plotek.pl, Kinoplex.pl Lula.pl. Zczuba.pl Ciacha.net.

Na to biadanie nie zwracano u nas uwagi. Mało kto prasę żydowską czyta, a jeżeli
dochodziło ono czasami do uszu polskich, nie robiono sobie z niego wiele, uszy te
bowiem nawykły do skarg żydowskich, przeważnie niesłusznych.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Roman_Dmowski

27. Data: 2015-12-07 17:31:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

Wyborcza.pl, Sport.pl, Wyborcza.biz, Tokfm.pl, Wiadomości.Gazeta.pl, Moto.pl,
eDziecko.pl, Plotek.pl, Kinoplex.pl Lula.pl. Zczuba.pl Ciacha.net.

Tak wiem wolne media zagrożeniem dla bolszewików, bo prawdę przekazują o bandytach z
pisu.

28. Data: 2015-12-12 10:12:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-04 o 22:59, FEniks pisze:

> A na co będziemy mieli ochotę za 5 lat? ;)

Ja to już pewnie tylko popatrzeć ;)

Dębska

29. Data: 2015-12-12 16:55:35

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja to już pewnie tylko popatrzeć ;)

To ile masz teraz? 80?

--

Chiron

30. Data: 2015-12-12 18:29:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-12 o 10:12, Przemysław Dębski pisze:

> Ja to już pewnie tylko popatrzeć ;)

Ale to już raczej nie na mnie. No chyba że podeślę jakieś stare fotki. ;)

Ewa

Polskę gwałci się nocą
KOD to PO.
Stara dobra szkoła Sowiecka